• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

05/27 1396

ام بی ای نیوز:
 این روزها اکثر برندها سعی در ارسال پیام های تبلیغاتی خود بصورت غیر مستقیم دارند. کمپین های مناسبتی یکی از بهترین راه های ارسال چنین پیام هایی محسوب می‌شوند. پیام هایی که ماه مبارک رمضان فرصت مبارکی جهت اجرای یکی از آنها است. بانک شهر یکی از برندهایی است که برای این ماه دو کمپین گسترده بطور همزمان اکران کرده است. " شهر پر از مردمان خوب" و " خرده به جیب نگیر" دو کمپینی هستند که ام بی ای نیوز برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آنها گفتگویی را با "محمد احمدی آذر رئیس اداره تبلیغات بانک شهر" داشته که در ادامه می‌خوانید. 
محمد احمدی آذر درباره فعالیت‌های تبلیغاتی بانک شهر در ماه رمضان گفت: بانک شهر، دو کمپین را برای ماه رمضان اکران کرده است. القای حس خوب رمضان به هموطنان و مخاطبان اصلی بانک شهر هدف یکی از کمپین ها بود.کمپینی که با شعار" شهر پر است از مردمان خوب" اکران شد. بانک شهر با اکران این کمپین قصد داشت، خوبی هایی که شاید در روزمرگی دنیای امروز، مخاطبان کمتر به آن توجه می‌کنند را برجسته و به آنها یادآور شود. خوبی‌هایی که باعث تغییر نگاه مخاطبان نسبت به اطرافشان خواهد شد. در نظر داشته باشید که کلمه شهر در شعار کمپین دو پهلو استفاده شده و هم نام بانک و هم نام شهر را در برگرفته است. این باور عمومی وجود دارد که بسیاری از شهروندان ایرانی به خاطر حضور رسانه‌های جدید نسبت به زمان نه چندان دور از هم دورتر شده و بانک در راستای مسئولیت اجتماعی خود خواستار یادآوری حس خوب باهم بودن به مخاطبان بود. این کمپین 360 درجه طراحی شده و از تمام رسانه های تبلیغاتی بهره برداری شده است. در تمام رسانه ها پیامی متناسب با کانسپت اصلی کمپین ارسال شد. در رسانه های مختلف تصاویری به نمایش گذاشته شده بود که افرادی در آنها رفتاری خوب و شایسته را از خود نشان می دادند. بانک شهر در پیام های اجتماعی خود نشان داد که ایرانیان در هنگام انجام کارهای خیر و خوب، قومیت و طبقه اجتماعی را در نظر نگرفته و بدون در نظر گرفتن خطوط تفکیک کننده مجازی جامعه، کار خود را انجام می‌دهند. در راستای این کمپین انیمیشنی نیز با پیام اجتماعی تهیه و برای اولین بار در شبکه بانکی کشور منتشر شد. گاهی برخی از احساسات در انیمشین بهتر از دنیای واقعی مطرح می شود. در این انیمیشن خانواده ای را مشاهده می کنیم که با صرف هزینه هایی که اتفاقا با کارت شهروندی بانک پرداخت می گردد، به سینما می روند. حس خوب سادگی و هیجان این خانواده و تشکر پسربچه از پدر از اتفاقات جذاب این انیمشین بود. برای این انیمشین شعار "بعضی لحظات را نمی‌توان با پول خرید" در نظر گرفته شده است. بانک شهر به مخاطبانش یادآور شد که شاید با پرداخت هزینه بتوان برخی از خوشی ها را رقم زد اما لحظات نابی وجود دارد که خریدنی نیست و چنین لحظاتی در زندگی همه پیش می آید و باید این دقایق را مهم شمرد. در راستای این کمپین مسابقه ای نیز در فضای مجازی اجرایی شد که در آن افراد باید عکسی را به همراه فردی که حس خوبی با آن دارند، انداخته و برای ما ارسال کنند. از طریق این مسابقه نیز به مخاطبان یادآور شدیم برای یافتن لحظات خوب بهتر است با دقت بیشتری اطراف خود را نظاره کنند. از این مسابقه استقبال خوبی شده و همین رویکرد برای گروه جالب توجه بود. چون با توجه به نتایج به هدف مورد نظرمان رسیدیم. 

احمدی آذر می‌گوید: بانک شهر به موازات کمپین مناسبتی خود در ماه رمضان کمپین دیگری را با هدف بازاریابی و تبلیغات تجاری برگزار کرد. در این کمپین، کارت شهروندی بانک شهر محور اصلی قرار گرفته و پیام های ارسالی به مخاطبان با تمرکز بر معرفی این خدمت بود. کارت شهروندی که کارتی متصل به شبکه شتاب است قابلیت این را دارد که هر فردی از آن در سفرهای شهری به مانند مترو، اتوبوس و کلیه پرداخت‌های خرد شهری استفاده کند. بانک از طریق این کمپین در صدد اعلام آمادگی به سازمان های مختلف جهت بهره برداری از کارت شهروندی برآمده است. این کمپین 360 درجه طراحی و در آن از تمامی رسانه های تبلیغاتی بهره برداری شده بود. بانک شهر چندی پیش نیز کمپینی با این هدف برگزار کرده بود . حال در این کمپین درباره نحوه پرداخت، نحوه ارائه خدمت و... به مخاطبان پیام های مستقیم ارسال شده است. هدف اصلی این تبلیغ آن است که خدمات کارت شهروندی به صورت مستقیم به شهروندان نمایش داده شود و سعی بر آن شده است تا از طریق نشان دادن شرایط پیش آمده واقعی زندگی روزمره شهروندان، خدمات این کارت به خوبی مشخص گردد.
احمدی آذر در پایان می گوید: بانک شهر در ماه مبارک رمضان دو کمپین را همزمان اجرایی کرده و هماهنگی این دو کمپین سخت و دشوار بود. از طرفی ماه رمضان نیز ماه خاصی بود و بانک نمی‌خواست کمپینی را اجرایی کند که بار تبلیغاتی شاخصی داشته باشد. بنابراین دو کمپین را همزمان اجرایی کردیم تا مخاطبان حسی را که مدنظرمان بود، دریافت کنند. بانک شهر به دنبال آن است تا از این طریق به مخاطبان اعلام کند که مسئولیت اجتماعی جزء وظایفش است و در تلاش است تا در کنار مباحث تبلیغاتی به این مهم نیز توجه نماید.

mbanews.ir-نرگس فرجی 
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود