• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

12/27 1396

ام بی ای نیوز
:
باشگاه مشتریان بانک ملت برای اعضای خود از طریق کارت عضویت شبکه شتاب درهنگام خرید تخفیف می گیرد.
موضوع تخفیف همیشه برای مشتری و فروشنده با چالش هایی همراه می شود به این شکل که مشتری تمایل دارد کالا یا خدمتی که انتخاب کرده شامل تخفیف شود و فروشنده و یا صاحب خدمت سود حاصل از فروش را ناچیز تر از آن میداند که تخفیف داده شود.
اما در این جدال و چالش سنتی میان فروشنده و خریدار سیستم بانکی نوین بانک ملت وارد عمل شده و با ارائه ی خدمتی تازه، مسولیت سخت چانه زنی را عهده دار و تخفیف گرفته است.

رشید رهنما طراح گرافیک و مدیرهنری کمپین اخیر بانک ملت با محوریت شعار (چانه نزید) می گوید: در این طرح، عضویت در باشگاه مشتریان بانک ملت هدف اصلی بود و در و دو فاز کار شده که ابتدا فاز بسته و بعد از آن فاز اخیر به شکل شفاف و باز اکران شد و طراحی مراحل مختلف آن بر این مبنا شکل گرفت
مثلاً انتخاب دو ورزشکار رزمی کار خانم و آقا از دو رشته ی تکواندو و بوکس که یکی با دستکش مخصوص این رشته ی ورزشی و دیگری با کلاه تکنواندو نمایش داده شدند و برخورد فیزیکی این دو با جراحاتی که بر صورتشان نقش بسته نشان داده شده که سختی کار و طاقت فرسا بودن چانه زنی برای تخفیف در رویکرد سنتی فرهنگ خرید را نشان می دهد.

البته در این کار نوعی اغراق همراه با طنز آمیخته است و پیام درقالب محتوایی با رویکرد جدال فیزیکی بر سر موضوع مهم تخفیف در باشگاه ورزشی با استعاره از باشگاه مشتریان بانک ملت که هدف این آگهی بوده بیان شده است.
برخورد و خستگی از موضوع تخفیف گرفتن و چانه زدن میان فروشنده و خریدار در این چالش به جایی خوب منتهی می شود که کارت عضویت شتاب بانک ملت راهگشای این چالش دیرینه ی عرصه ی خرید و فروش شده و با توجه به اینکه فروشگاه های زیادی طرف قرارداد بانک ملت هستند، اعضای باشگاه مشتریان این بانک می توانند با در اختیار داشتن کارت بانک خود بدون هیچ مشکلی ضمن دریافت تخفیف های مناسب خرید راحت و به صرفه ای داشته باشند و مسولیت چانه زنی را این بار بانک عهده دار شده است.
در واقع پیام اصلی را می توان عضویت در باشگاه مشتریان بانک ملت و برخورداری از مزایای مختلف آن عنوان کرد.

رهنما در ادامه گفت: البته این طرح درتکمیل فازهای قبلی کمپین بانک ملت با موضوع صددرصد تخفیف بود و گام های بعدی در حوزه ی اطلاعاتی درخصوص چگونگی اقدام برای عضویت در باشگاه مشتریان و فروشگاه های شامل تخفیف 10 تا 35 یا 40 درصد تخفیف می شود و همچنین درج امتیاز برای صاحبان بانک و شرکت در جشنواره های مختلف است.

دست اندرکاران:
تبلیغات خانه دارتوک، آتلیه طراحی گرافیک کانون ایران نوین
مدیر خلاقیت: بابک یادگاریان 
مدیر هنری و طراح گرافیگ: رشید رهنما

mbanews.ir- مریم غضنفری
امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود