• slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
responsive slider by WOWSlider.com v8.8

03/2 1401



نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در محل سالن همایش‌های صدا و سیما سه شنبه 27 اردیبهشت ماه برگزارشد.

به گزارش خبر نگار" ام بی ای نیوز" در این مراس مکه توسط موسسه تحقیقات روابط عمومی آرمان برگزار شده بود ضمن گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، از ستارگان روابط عمومی در بخش های مختلف تقدیر و تجلیل شد.

هوشمند سفیدی دبیر جشنواره در مراسم افتتاحیه گفت: روابط عمومی هم در قامت یک واحد سازمانی، هم در در شکل یک حرفه­ و هم در موقعیت دانش کاربردی ارتباطی ، دارای پتانسیل ها و ظرفیت‌های متنوع و متعددی است.

وی همچنین روابط عمومی را هنر و فلسفه مدیریتی دانست که بر پایه‌­ی مفروض ­های ثابت و فلسفه کاربردی شکل گرفته است و عمل می­کند که آن برقراری حسن تفاهم و فهم متقابل ، هم سنگ و و مشترک بین گروه­‌های مرتبط است.

هوشمند سفیدی در ادامه به ویژگی اصول و ارزشها و قدرت تاثیر گذاری روابط عمومی تاکید کرده و افزود: آنچه قدرت روابط عمومی را شکل می­دهد تاثیر است؛ این قدرت هم در تاثیر گذاری تبلور می­‌یابد هم در تاثیر پذیری .لذا قدرت تاثیر گذاری آن تا حدی است که برخی آن را بمب اتم قرن بیست و یکم توصیف می کنند.

دبیرنهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی در مورد ضرورت نام گذاری روزی به نام روابط عمومی در کشور؛ افزود، اهمیت جایگاه و عمق گستره عملکرد بنیان فلسفی،منطق آزاد منشانه ،اصول ارزشهای حاکم بر عملکرد آن در سطوح سازمانی فردی و میان فردی و اجتماعی ، ما را به این اندیشه وا­می ­دارد که دست کم در یک روز در مورد آن سخن بگوییم و مراقبت کنیم تا در مسیر واقعی خود گام بردارد و به ابزاری برای توجیه ، فریب و دست ­کاری افکار عمومی تبدیل نشود.

ایمان شمسایی مدیر کل مطبوعاتی و خبرگزاری ­های داخلی وزارتفرهنگ ارشاد اسلامی نیزدر این مراسم ضمن تبریک روز روابط عمومی به صاحب نظران و دست اندر کاران این رشتهبه اهمیت جایگاه و نقش روابط عمومی و رسانه ها در ایجاد جریان ارتباطی تاکید کرده و افزود:وجود 2800 رسانه در صف تایید درخواست انتشار در وزارت ارشاد نشانه ای بر اهمیت و جایگاه رسانه و اطلاع رسانی در کشور است .

وی همچنین با تاکید بر استفاده از روش‌ها و متدهای جدید اطلاع رسانی و تبلیغ گقت: نتایج تخقیقات و رفتار مخاطب نشان داده که تبلیغات غیر مستقیم همیشه اثر گذاری بیشتری بر مخاطب داشته است .

پروفسور باقر ساروخانی نیز در این مراسم ضمن ایراد سخنرانی و تبریک این روز بر اهالی روابط عمومی تاکید کرد ،رسالت تاریخی دست اندرکاران روابط عمومی کشور در شرایط حساس کنونی این است که ؛ روابط عمومی را به جامعه معرفی کنید و به نسل‌های بعد بسپارید چرا که شما پیامبران دانایی هستید که دانش و آگاهی را منتقل می­‌کنید.

وی در دامه تصریح کرد، دست اندر کاران روابط عمومی با مسئولیت‌هایی که در حوزه ­های مختلف در نشر آکاهای دارند فرهنگ جامعه را ارتقاء می‌­دهند و انسانها را در جهت تازه ای هدایت می­‌کنند که نیازمند توسعه پایدار است.

پروفسور باقر ساروخانی در ادامه به پیمودن مراحل مختلفی توسط روابط عمومی در توسعه و پویایی سازمان تاکید کرد، روابط عمومی در مرحله نخست به عنوان دانش بنیاد علمی باید بنا نهاده شود و در مسیر حرکت باعث ایجاد خلاقیت و پویایی در سازمان ها شده و سازمان‌ها را به زمانه و دنیای خود متصل می‌­کند و شاید روزی آینده سازمان را به آنها نشان دهد.

وی در ادامه افزود، با توجه به اینکه رشته ی روابط عمومی بزودی در مرحله ­ی دکتری در دانشگاه های ایران تدریس خواهد شد، تاکید کرد در این مسیر روابط عمومی به شکل علمی و توانا تر از قبل قادر خواهد بود سازمان‌ها را بسوی فردای بهتر هدایت کند.

همچنین برای افزایش اثر گذاری فعالیت های روابط عمومی ، باید افرادی در این حرفه قرار داشته باشند که توان مذاکره و مدیریت ارتباطات داشته باشند.

تعریف و تشریح اطلاعات مرحله دیگری است که روابط عمومی برای تحول سازمان باید در نظر داشته باشد.

و در مرحله ی اثر گذاری که باید سازمان متحول شود چرا که اثر کذاری پاردایم استو با کمک روابط عمومی استاندارد به تحول سازمان می­‌ا‌نجامد .

لازم به ذکر است در این مراسم برگزیدگان بخش های مختلف روابط عمومی و ستارگان روابط عمومی سازمان‌ها و بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی با دریافت جوایزی مورد تقدیر و تجلیل قرارگرفتند که به شرح ذیل است:

ستاره خدمت روابط عمومی:‏

خانم معصومه جلالی / شرکت مخابرات ایران ‏

ستاره شایستگی روابط عمومی:‏

‏ مهدی محمدی – رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی

دکتر مهدی نورعلیشاهی – رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ‏وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

‏‏ دکتر مصطفی بابایی سارویی – رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع ‏رسانی وزارت آموزش و پرورش

‏‏ دکتر سیدمحمدرضا فیاضی‌بروجنی – مدیرکل روابط‌ عمومی‌سازمان تأمین‌اجتماعی

‏‏ دکترحمیدرضا استادیان – مدیرکل روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران

دکتر مجتبی حاجی یوسفی – مدیرکل محترم روابط عمومی شبکه رادیویی صبا

ستاره ماندگار روابط عمومی:‏

استاد قربانعلی پورمرادیان

مرحوم سیروس قضایی – شرکت سنگ آهن مرکزی جمهوری اسلامی ایران

ستاره پیشکسوت روابط عمومی:

جناب آقای دکتر سید حسین سجادی – مدیرکل اسبق روابط‌عمومی بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی

جناب آقای رضا سلیمانی – مدیرکل اسبق روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام

جناب آقای محمود سجادی – مدیرکل اسبق روابط عمومی مرکز آمار ایران

جناب آقای دکتر علیرضا امیرپور – مدیرکل اسبق روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی

جناب آقای عباس خالدنژاد – مدیرکل اسبق روابط عمومی شرکت توانیر

جناب آقای دکتر محمدرضا کریمی – مدیرکل اسبق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

جناب آقای دکتر سیدمجتبی علوی – مدیرکل اسبق روابط عمومی وزارت اقتصاد

حامیان (ستاره ارتباطی حامی):

‏1.‏کانون نقش و نگار پوپک

‏2. گروه صنعتی مهبانگ (اسکای روم)

3. شرکت پگاه داده کاوان شریف (تپسل)

4. مرکز خرید و تفریح میکا

روابط عمومی ستاره:‏

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

‏ وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

‏شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران

‏سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور

‏دیوان محاسبات کشور

شرکت ملی صنایع مس ایران

بانک سپه

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)‏

اپراتور ایرانسل

استانداری تهران

شرکت فولاد هرمزگان

‏‏شرکت سنگ آهن مرکزی جمهوری اسلامی ایران

‏شرکت عمران شهر جدید صدرا

‏شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو)

‏‏شرکت پشم شیشه ایران

‏‏مجتمع فولاد غدیر نی ریز

‏‏دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زنجان

‏شرکت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

‏‏ گروه صنعتی پارس ساختار

مجتمع مس شهر بابک

‏مجتمع مس سونگون

‏‏مجتمع مس سرچشمه

‏گروه مالی گردشگری

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی

شرکت بیمه پارسیان

شرکت احیاء استیل فولاد بافت

شرکت فرآب



v   ستاره مدیریت روابط عمومی:‏

‏۱٫بانک تجارت – جواد گلی

۲٫گروه مالی گردشگری –  امیر نیکرویان

‏۳٫دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زنجان –  دکتر مصطفی ‏محمدی

v   ستاره ارتباطی مدیریت ارشد:‏

‏۱٫جناب آقای ‏دکتر مهرداد بذرپاش – رئیس دیوان محاسبات کشور

‏۲٫‏جناب آقای دکتر آیت الله ابراهیمی – مدیرعامل بانک سپه

‏۳٫‏جناب آقای دکتر هادی اخلاقی فیض آثار – مدیرعامل بانک تجارت

‏۴٫‏جناب آقای مهندس محسن مصطفی‌پور – مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز

‏۵٫‏جناب آقای مهندس عزیزالله روشن – سرپرست و عضو هیئت ‏مدیره شرکت ‏عمران شهر جدید صدرا

‏۶٫‏جناب آقای دکتر علی رستمی – مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

‏۷٫‏جناب آقای دکتر سالار نجفی – معاون اداری، مالی و بودجه شرکت ‏عمران شهر جدید صدرا

‏۸٫‏جناب آقای مهندس ‌محمد مدنی‌فر – مدیرعامل‌ شرکت صنعتی و معدنی ‏توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) ‏

v   ستاره طلایی روابط عمومی:

۱٫‏اپراتور ایرانسل

‏۲٫‏شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

‏۳٫‏شرکت فولاد هرمزگان


امتیاز به این خبر:
دیدگاهها: 0
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.