
رویداد سالانه گروه آچاره به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کارگر برگزار شد.
در این مراسم حامد تاجالدین، همبنیانگذار آچاره او با اشاره به وسعت فعالیت این پلتفرم گفت: «امروز در آچاره بیش از ۲۷۰ هزار متخصص و ۳ میلیون مشتری حضور دارند و ما توانستیم نقش بزرگی در این شبکهسازی ایفا کنیم.»
تاجالدین در ادامه به دستاوردهای اقتصادی متخصصان آچاره در سال گذشته اشاره کرد و گفت بسیاری از افرادی که در این مدت با آچاره همکاری داشتهاند، توانستهاند با تکیه بر مهارتهای فنی و رفتاری خود به درآمدهای قابل توجهی دست پیدا کنند.
او در ادامه توضیح داد: «برای مثال، میانگین درآمد متخصصان سرویس تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در تهران در سال گذشته به ۱۱۸ میلیون تومان در ماه رسیده، یا میانگین درآمد متخصصان فعال در سرویس ساختمان و بهخصوص ابنیه، درآمد متخصصان فعال از مرز ۲۰۰ میلیون تومان گذر کرده است.»
همبنیانگذار آچاره، در ادامه سخنان خود در رویداد بزرگداشت روز کارگر با تأکید بر نقش کلیدی متخصصان در شکلگیری و توسعه این پلتفرم گفت: «آچاره تنها یک پلتفرم نیست، آچاره تکتک شما عزیزان هستید که برای مردم تجربهای خوب و خدماتی با کیفیت را رقم میزنید و ما این موفقیتها را مدیون شما هستیم.»
او با اشاره به دستاوردهای آچاره در طول هشت سال فعالیت این مجموعه افزود: «در این هشت سال به موفقیتهای بزرگی دست پیدا کردیم. رشد و اعتبار برند آچاره به نیروهای آن وابسته است و شما با نحوه تعامل و کیفیت کار خود، برند آچاره را میسازید.»
تاجالدین در ادامه تأکید کرد: «برخلاف بعضی پلتفرمها، هرکدام از ماها در هر رسته خدماتی که فعالیت داریم، تنها آچاره دیده میشود. مخاطبان ما آچاره را بهصورت جمعی میبینند و تصویر برند ما هر روز در ذهن مردم شکل میگیرد. هر تجربه خوب، این تصویر را میسازد و خوشبختانه عملکرد مجموعه بسیار خوب بوده و تعداد متخصصان در حال رشد است.»
او تجربههای شکلگرفته روی این پلتفرم را عاملی مؤثر در پیشرفت آن دانست و گفت: «این تجربههای خوب باعث رشد آچاره شده و مجموعه موفقیتهای آن، حاصل عملکرد جمعی ماست. هر روز در حال تعریف کارهای جدید هستیم.»
در بخش دیگری از سخنان خود، تاجالدین به برنامههای آینده آچاره پرداخت و گفت: «ما همچنان در حال گسترش جغرافیایی کسبوکار هستیم و قطعا دامنه فعالیت پلتفرم را افزایش خواهیم داد. همچنین در مجموعه خود امکان پرداخت اعتباری را فراهم میکنیم و از این اعتبار برای سرویس اقساطی استفاده خواهیم کرد.»
او درباره چشمانداز توسعه بازار نیز گفت: «بررسی ورود به بازارهای خارج از ایران در مراحل اولیه قرار دارد، اما به آن فکر میکنیم و این یکی از برنامههای آینده ماست. هدف، رشد و رساندن خدمات به تعداد بیشتری از کاربران است.»
تاجالدین در پایان به یکی از برنامههای کلیدی آچاره اشاره کرد و گفت: «یکی از اتفاقهایی که از پارسال شروع شد و امسال ادامه پیدا خواهد کرد، بحث عرضه اولیه در بورس تهران است که موافقتهای اولیه آن نیز صورت گرفته است.»
او در سخنان پایانی خود خطاب به کارکنان آچاره گفت: «شما شغل سادهای ندارید، بلکه اثری بسیار بزرگ و کاری ارزشمند انجام میدهید. معنای کار ما در این است که شما تنها یک خدمت ارائه نمیدهید، بلکه یکی از مشکلات مردم را کم میکنید و این کار بزرگی است.»
در ادامه رویداد آچاره به مناسبت
بزرگداشت روز جهانی کارگر، بهمن امام، مدیرعامل آچاره، با اشاره به رشد چشمگیر این پلتفرم در سال گذشته گفت: «سال گذشته ۶۰ هزار نیروی متخصص جدید به آچاره پیوستند و فرایند آنبوردینگ و ثبتنام را نیز به ثبتنام آنلاین و تماشا محور تغییر دادیم.»
او با اشاره به توسعه جغرافیایی خدمات آچاره گفت: «آچاره امروز در بیش از ۲۰ شهر کشور فعال است و این عدد تا پایان سال به ۷۰ شهر خواهد رسید. برای اینکه خانواده آچاره بزرگتر شود، فرایند عضویت آنلاین را برای متخصصان تسهیل خواهیم کرد.»
امام با تأکید بر هدفگذاری بلندمدت آچاره گفت: «ما آچاره را ساختیم تا دنیا جای بهتری برای زندگی و کار باشد. به همین دلیل، هر روز در مسیر عضویت و کنترل کیفیت سختگیرتر میشویم تا تصویری دقیقتر، قابل اعتمادتر و بهتر از آچاره در ذهن مخاطبان شکل بگیرد.»