کمپین تبلیغاتی کمیته بینالمللی المپیک موسوم به «یک در صد میلیون» توسط آژانس تبلیغاتی «Gravity Road» به نمایندگی از ۱۰۰ میلیون نفر پناهنده و به تبع آن، تیم المپیک پناهندگان (IOC) و با هدف حمایت از آنها، طراحی و اجرا شد. در جریان این کمپین تبلیغاتی، «یوسرا ماردینی» به عنوان قهرمان المپیک، ماجرای فرار خود از سوریه در طول جنگ داخلی و رقابت در قالب اولین تیم المپیک پناهندگان در ریو در سال ۲۰۱۶ را به یاد میآورد. کمپین تبلیغاتی فوق با هدف آگاه سازی درباره پناهندگان در دنیای دیجیتال نیز راه اندازی خواهد شد.
کمتر از یک دقیقه