ام بی ای نیوز: از اوایل مهر ماه، درسا برند ایرانی که در حوزهی محصولات چرمی، جواهرات و مبلمان فعالیت دارد در صفحات اجتماعی خود با رونمایی از هویت بصری جدیدش کاربران را شگفت زده کرد. هویتی که شبیه هیچ لوگوی دیگری نیست و درباره آن مبهم صحبت میکنند.درسا با تغییر تمام تصاویر هویت بصری در وبسایت و شبکههای اجتماعی خود خبر از تغییری مهم و عمیق در برند خود را داد که بنظر میرسد تمامی ویژگیهای یک ریبرندینگ را دارد و برای معرفی آن از کلیدواژههای سبک زندگی آینده و اندیشه نو استفاده میکند. درسا در این مسیر علاوه بر تیم داخلی خود با افرادی سرشناس همکاری مشترک داشته است. رضا عابدینی، طراح بینالمللی گرافیست به عنوان طراح هویت بصری درسا معرفی شده است. طراحی که این هویت بصری را به صورتی کاملا داینامیک با پترنهای مختلف طراحی کرده است و بنظر میرسد قرار است ردپای آن در محصولات جدید درسا نیز به چشم بخورد.عابدینی عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و انجمن بینالمللی طراحان گرافیک است و در گروه نسل چهارم طراحان گرافیک ایران محسوب میشود. او تاکنون چندین جایزه ملی و بینالمللی برای آثارش دریافت کرده است.همکاری مشترک دیگر درسا با علیرضا تغابنی، معمار سرشناس ایرانی است که تا کنون برنده چهار دوره جایزه معمار و نخستین دوره جایزه آکادمی سلطنتی دورفمن شده است. او با طراحی خانه شریفیها علاوه بر کسب جایزه معمار، برنده جایزه معمار خاورمیانه نیز شد.علیرضا تغابنی و گروه نکست آفیس در پروژه درسا با طراحی سازههای فروشگاهی، نسل چهارم فروشگاههای درسا را طراحی کردهاند که بزودی از آنها رونمایی خواهد شد.
mbanews.ir- نرگس فرجی