خبر

آیفون ۱۴ ابزاری برای تمسخر توسط سامسونگ

سامسونگ در قالب کمپین تبلیغاتی جدید خود به تبلیغ گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا و زد فیلیپ ۴ پرداخته و در عین حال ادعا می‌کند که این نوآوری‌ به کار رفته در طراحی و تولید گوشی‌های جدید سامسونگ را نمی‌توان در گوشی آیفون مدل جدید اپل یافت.آگهی تبلیغاتی جدید اپل با این پیام شروع می‌شود: «شاید فکر کنید که وارد جهانی زیبا می‌شوید اما با خرید گوشی آیفون ۱۴ باید خود را آماده مقابله با هر نوع مشکلی کنید. کمربند‌ها را بسته و آماده این سفر سخت شوید.»این آگهی تبلیغاتی ۳۰ ثانیه ای به ذکر فهرستی از ویژگی‌های سری گوشی‌های جدید سامسونگ از جمله قابلیت ۱۰۰x "Space Zoom" و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن پرداخته و به آن می‌بالد.سامسونگ این آگهی تبلیغاتی را کمتر از یک هفته قبل از برگزاری رویداد «Far Out» اپل منتشر کرد. انتظار می‌رود که اپل در این رویداد دست به رونمایی از گوشی آیفون ۱۴ خود بزند.این اولین بار نیست که سامسونگ آشکارا اپل را مسخره می‌کند.در سال ۲۰۱۸ نیز سامسونگ در قالب یک سری آگهی تبلیغاتی به گوشی آیفون X حمله کرده و آن را به خاطر نواقص و همچنین سرعت دانلود پایینش به باد تمسخر گرفت.در سال ۲۰۱۹، سامسونگ بی سر و صدا آگهی تبلیغاتی سال ۲۰۱۷ خود که در ان اپل را به خاطر حذف جک هدفون سه و نیم میلی متری اش دست انداخته بود، حذف کرد.این اتفاق پس از آن افتاد که سامسونگ تصمیم گرفت در طراحی و تولید گوشی هوشمند گلکسی نوت ۱۰ خود برای اولین بار جک هدفون را به نفع یک پورت USB-C کنار بگذارد.

www.aapleinsider.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا