خبر

اتاقک،تسهیل‌ رزروآنلاین‌روزانه‌اقامتگاه‌

ام بی ای نیوز: اتاقک به عنوان سامانه ای در حوزه­ی گردشگری است که رزروآنلاین و روزانه اقامتگاه ، درهمه­ی نقاط کشور را برای کاربران تسهیل می‌­سازد.ازانجا که طی دوسال گذشته شیوع کویید در عرصه­­ های مختلف تجارت و مارکتینگ بخصوص در بخش سفر و گردشگری تاثیرات منفی بهمراه داشت بخش­های بزرگی از این صنعت به شدت آسیب دیده از بازار حذف شدند یا مجبور به کاهش و تعدیل نیروی انسانی شاغل شدند."اتاقک "به عنوان اپلی کیشن و سایتی که به شکل آنلایننوعی تسهیلگر رابطه میان کاربرانی که در خواست اقامتگاه در هر نقطه­ی کشور را داشتنه باشند و صاحبان اقامتگاه ­ها، شده و با اینکار شرایط مناسب تر از لحاظ ایمنی اقامتگاه دردوران کرونا و همچنین ارزان و به صرفه اقتصادی را برای کاربران و علاقمندان فراهم کرده است."شهاب شهوازیان" مدیر ارشد بازاریابی "اتاقک" در گفتگو با ام بی ای نیوز ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در واقع سامانه اتاقک امکان رزرو اقامتگاه ­های غیر هتلی شامل ویلا ،سوئیت و…را برای کاربران با مشاهده آنلاین واقعی از شرایط محل مورد نظررا فراهم می­کند.وی افزود تنوع بالای اقامتگاه­ها در مناظق مختلف امکان مقایسه را برای کاربران فراهم کرده تا با توجه به هزینه مد نظر و شرایط آب و هوایی و سلایق شخصی دست به انتخاب زده و نسبت به رزرو اقامتگاه مدنظر اقدام نمایند.یکی از ویژگی ­هایی که در این سامانه به نوعی خدمات متفاوتی ارائه می­کند ،امکان اقامت در مراکز بومگردی استانهای مختلف و استفاده از قابلیت مشاهده ­امکانات ومحیط اطراف مکان اقامت از طریق سامانه­ی اتاقک است که طی سالهای اخیر در بین مخاطبان مورد توجه قرار گرفته است.مدیر ارشد بازاریابی اتاقک تصریج کرد: درحال حاضر این مجموعه هم به شکل اپلی کیشن و هم بصورن وبسایت در بیش از ۳۰۰ شهر ایران فعال است و حدود ۱۴ هزار اقامتگاه با اتاقک همکاری دارند .وی مزیت این روش را هزینه اقتصادی کمتر نسبت به هتل و همچنین تنوع بالا و در دسترس بودن حتی در پیک زمانهای سفر اعلام کرد.وی در مورد تاثیر شرایط خاص بحران کرونا بر بخش­های گردشگری گفت: کلا این شرایط بر پیکر کسب و کارهای گردشگری لطمات بزرگی وارد کرد اما برای ما از سال ۹۹ در فروردین که اوج شیوع کوید بود شرایطی فراهم آورد تا به اصلاح و تجهیز زیر ساختهای مجموعه آنلاین بپزدازیم که شاید تا قبل کمتر مورد توجه مخاطبان واقع شده بود و سعی شده با بروز کردن امکانات و تجهیزات زمینه‌­ی نزدیک شدن به سلایق مشتری بیشتر فراهم شود.همچنین اقدامات مارکتینیگی بزرگی نظیر برپایی کمپین­های بزرگ تبلیغاتی با مشارکت بخشهای فعال در این حوزه انجام شد.در برخی موارد حتی برای حمایت از میزبانان در شرایط خاص حق کمیسیون دریافت نکردیم و پنل ­های مدیریت هوشمند در اختیار میزبانان اقامتگاه­ها قرار دادایم که در کل به مارکت گردشگری کمک کرد.همچنین لاین­های جدید راه اندازی شد که شامل سرویس ­ویژه "اتاقک پرایم" بود که کاربر میتوانست اقامتگاه­های کاملاً بهداشتی و مطمئن از لحاظ نظافت و …در دوران کرونا که حسایت ­های ایمنی و سلامت بالاتر است را از طریق سامانه اتاقک در مقصد انتخابو رزرو نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا