ام بی ای نیوز: اتاقک به عنوان سامانه ای در حوزهی گردشگری است که رزروآنلاین و روزانه اقامتگاه ، درهمهی نقاط کشور را برای کاربران تسهیل میسازد.ازانجا که طی دوسال گذشته شیوع کویید در عرصه های مختلف تجارت و مارکتینگ بخصوص در بخش سفر و گردشگری تاثیرات منفی بهمراه داشت بخشهای بزرگی از این صنعت به شدت آسیب دیده از بازار حذف شدند یا مجبور به کاهش و تعدیل نیروی انسانی شاغل شدند."اتاقک "به عنوان اپلی کیشن و سایتی که به شکل آنلایننوعی تسهیلگر رابطه میان کاربرانی که در خواست اقامتگاه در هر نقطهی کشور را داشتنه باشند و صاحبان اقامتگاه ها، شده و با اینکار شرایط مناسب تر از لحاظ ایمنی اقامتگاه دردوران کرونا و همچنین ارزان و به صرفه اقتصادی را برای کاربران و علاقمندان فراهم کرده است."شهاب شهوازیان" مدیر ارشد بازاریابی "اتاقک" در گفتگو با ام بی ای نیوز ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در واقع سامانه اتاقک امکان رزرو اقامتگاه های غیر هتلی شامل ویلا ،سوئیت و…را برای کاربران با مشاهده آنلاین واقعی از شرایط محل مورد نظررا فراهم میکند.وی افزود تنوع بالای اقامتگاهها در مناظق مختلف امکان مقایسه را برای کاربران فراهم کرده تا با توجه به هزینه مد نظر و شرایط آب و هوایی و سلایق شخصی دست به انتخاب زده و نسبت به رزرو اقامتگاه مدنظر اقدام نمایند.یکی از ویژگی هایی که در این سامانه به نوعی خدمات متفاوتی ارائه میکند ،امکان اقامت در مراکز بومگردی استانهای مختلف و استفاده از قابلیت مشاهده امکانات ومحیط اطراف مکان اقامت از طریق سامانهی اتاقک است که طی سالهای اخیر در بین مخاطبان مورد توجه قرار گرفته است.مدیر ارشد بازاریابی اتاقک تصریج کرد: درحال حاضر این مجموعه هم به شکل اپلی کیشن و هم بصورن وبسایت در بیش از ۳۰۰ شهر ایران فعال است و حدود ۱۴ هزار اقامتگاه با اتاقک همکاری دارند .وی مزیت این روش را هزینه اقتصادی کمتر نسبت به هتل و همچنین تنوع بالا و در دسترس بودن حتی در پیک زمانهای سفر اعلام کرد.وی در مورد تاثیر شرایط خاص بحران کرونا بر بخشهای گردشگری گفت: کلا این شرایط بر پیکر کسب و کارهای گردشگری لطمات بزرگی وارد کرد اما برای ما از سال ۹۹ در فروردین که اوج شیوع کوید بود شرایطی فراهم آورد تا به اصلاح و تجهیز زیر ساختهای مجموعه آنلاین بپزدازیم که شاید تا قبل کمتر مورد توجه مخاطبان واقع شده بود و سعی شده با بروز کردن امکانات و تجهیزات زمینهی نزدیک شدن به سلایق مشتری بیشتر فراهم شود.همچنین اقدامات مارکتینیگی بزرگی نظیر برپایی کمپینهای بزرگ تبلیغاتی با مشارکت بخشهای فعال در این حوزه انجام شد.در برخی موارد حتی برای حمایت از میزبانان در شرایط خاص حق کمیسیون دریافت نکردیم و پنل های مدیریت هوشمند در اختیار میزبانان اقامتگاهها قرار دادایم که در کل به مارکت گردشگری کمک کرد.همچنین لاینهای جدید راه اندازی شد که شامل سرویس ویژه "اتاقک پرایم" بود که کاربر میتوانست اقامتگاههای کاملاً بهداشتی و مطمئن از لحاظ نظافت و …در دوران کرونا که حسایت های ایمنی و سلامت بالاتر است را از طریق سامانه اتاقک در مقصد انتخابو رزرو نماید.
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد