خبر

استفاده از عنصر طبیعت در بیلبوردهای کیا

ام بی ای نیوز: آژانس خلاقیت «INNOCEAN» برلین به جای آن که درباره فلسفه جدید برند کیا فقط روده درازی کند، تصمیم گرفت در صدد اثبات آن برآید. این آژانس با همکاری دانشمندان شاخه اعصاب و روان و یک سری هنرمند ماهر و متبحر دست به راه اندازی اولین کمپین تبلیغاتی در فضای باز زد. هدف از انجام این کار الهام بخشیدن به دیگران عنوان شده است.آژانس ادعای جدید کیا مبنی بر انجام حرکتی الهام بخش را به معنای واقعی کلمه را دستمایه کمپین تبلیغاتی خود قرار داده و مجموعه ای از تصاویر جذاب و زیبا را ایجاد کرد که از حرکات واقعی موجود در طبیعت برای افزایش آرامش و تمرکز در مخاطبان کمک می‌گیرند. از نظر علمی ثابت شده که این نوع تصاویر امواج آلفا را در مغز انسان افزایش داده، او را آرام تر از قبل نموده و جذب خود می‌کنند.برای ایجاد این قبیل تصاویر جذاب، تیم سازنده اقدام به ردیابی حرکات مختلف در طبیعت از جمله رقص شن‌ها، امواج خروشان اقیانوس و حرکات درخشان یک رقصنده در آسمان کرد. الگو‌های فراکتال ایجاد شده توسط این حرکات برای توسعه انیمیشن‌های جذاب از لحاظ زیبایی شناسی به کار برده شدند. در مرحله بعدی همه انیمیشن‌ها در آزمایشگاه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و قدرت الهام بخش بودن حرکات در طبیعت ثابت گردید.این انیمیشن‌ها در قالب یک سری بیلبورد‌های تبلیغاتی دیجیتال در فضای باز و خارج از خانه در سرتاسر جهان، از استکهلم گرفته تا سئول، به نمایش گذاشته شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا