ام بی ای نیوز: با موضوع «تازه بمانید» یا «Fica Fresh» به زبان پرتغالی، اسپرایت کمپین «Fresh Hour» خود را راه اندازی کرد. محتوای این یک ساعت حرکت و شتاب مردم با محتوای آگهی های تبلیغاتی دیجیتال، رادیویی و خارج از خانه در مناطقی از شهر های ریو دو ژانیرو و سائوپائولو ادغام می گردد.بیش از ۲۵۰۰ بیلبورد دیحیتالی خارج از فضای خانه در خیابان ها و همه ایستگاه های اصلی مترو و قطار در سائوپائولو و ریو نصب می شوند. در شبکه تلویزیونی MTV، اسپرایت فضای همه آگهی های بازرگانی را به خود اختصاص خواهد داد. رادیو ها و اطلاعیه های ترافیکی یک ساعت منحصرا در اختیار برند فوق خواهند بود.این ایده جدید فقط آغازگر یک پروژه بزرگ است که در تابستان با همه توان خود از طریق فعالیت های خیابانی به منظور برقراری ارتباط مجدد برند با مصرف کنندگان اجرا شد. کمپین برای نخستین بار توسط آژانس تبلیغاتی Wieden+Kennedy سائو پائولو راه اندازی گردید و محصول شریک درون سازمانی آژانس، فلیپه پیوا، خوزه فراز و رافائل ملو است. دیزاین آن نیز با مشارکت عده ای از هنرمندان چند رشته ای از سرتاسر جهان رخ داد: مارک تودیسکو، ییه ولر، فلمز و استودیو «Yumyum» لندن بعضی از همکاران پروژه را تشکیل می دهند.آژانس تبلیغاتی: Wieden+Kennedyمشتری: اسپرایت
مرضیه فروتنwww.thedrum.com