خبر

انسانیت تنها فاکتور در استخدام مک دونالد

کمپین جدید استخدامی برند مک دونالد، به تاکید بر روی ارزش‌ها، تنوع نژادی و جهان شمولی برند می‌پردازد. کمپین فوق به این نکته اشاره می‌کند که در‌های مک دونالد برای همیشه بدون توجه به جنسیت، سن، میزان و نوع تجربه، سرگرمی‌ها، رنگ پوست، ملت و حتی سبک پوشش و زندگی غیر معمول باز است. رستوران مک دونالد برای انسانیت ارزش قائل بوده و این از همه مهم تر است.

منبع: www.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا