خبر

ایستگاه اتوبوس تعاملی: مسابقه دهید و برنده مام جدید با رایحه گیلاس شوید

با هدف رونمایی از مام «Cherry Fizz» برند AXE، یکی از شلوغ ترین ایستگاه‌های اتوبوس در شهر آتن، به لطف نصب یک بیلبورد تبلیغاتی تعاملی، انتظار کسل کننده را به فرصتی برای بازی و کسب جایزه تبدیل می‌کند.

اسکن یک کد QR، شانس برنده شدن یک ورق معطر مام جدید AXE با عطر گیلاس را به افراد می‌دهد. انتشار خبر راه اندازی این کمپین توسط آژانس تبلیغاتی «اوگیلوی»، همه افراد به خصوص نسل زد را به سوی آن جلب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا