اسفند سال گذشته آلیما خبر از ورود محصول جدیدی با نام «پنیر مایع اسکویز» را منتشر کرد. این برند پس از توزیع گسترده محصول به بازار، ایونتی را با هدف برقراری ارتباط عمیقتر با مصرف کنندگان و تست محصول توسط آنها در باملند برگزار کرد.
برند آلیما به صورت تخصصی در حوزه پنیر فعالیت میکند. در کارخانه آلیما بیش از ۷۰ نوع پنیر تولید میشود که ۴۰ نوع آن برای اولین بار در بازار ایران تولید و عرضه شدهاند. آلیما به تازگی نوع جدیدی از پنیرهای مایع را در بسته بندی فشاری به بازار عرضه کرده است. این نوع پنیر جایگزین مناسبی برای پنیرهای دیپ، آشپزی، ورقهای و گروهی از سسها که برای غذاهای فست فودی استفاده میشوند، خواهد بود. برای بررسی دقیق پنیرهای مایع و ایونت آلیما که در باملند برگزار شد گفتگویی با «علی رضایی مدیرفروش و بازاریابی تجاری آلیما» و مهدی عطاریان ایونت پژوه و مجری رویداد آلیما داشتهایم که مشاهده میکنید.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد