خبر

بازی‌های پارالمپیک: چالش‌های ابرقهرمانان

ام بی ای نیوز: شبکه تلویزیونی «Channel 4» یک کمپین تبلیغاتی بزرگ و جدید موسوم به «Super. Human» را به مناسبت برگزاری بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو راه اندازی کرده است. این آگهی تبلیغاتی حاصل تلاش فیلمبردار معروف، برادفورد یانگ، نامزد دریافت جایزه اسکار، بوده و فداکاری‌های پارالمپیکی‌ها در مسیر پیگیری رویا‌های خود برای کسب مقام قهرمانی در مسابقات پارالمپیک را به تصویر می‌کشد. بر خلاف، نمونه‌های قبلی کمپین‌های تبلیغاتی با موضوع ابرانسان‌ در گذشته، این فیلم جدید بر روی آسیب پذیری‌ها، شکنندگی‌ها و چالش‌های روزمره پیش روی ورزشکاران نخبه تمرکز کرده و بیشتر از «خارق العاده» بودن، بر روی «انسان» بودن تاکید می‌نماید. این فیلم، محصول آژانس تبلیغاتی «۴Creative» است و با یک سکانس رویایی و فشار وارده بر روی دوش ورزشکار پارالمپیکی، کادینا کاکس، برای تکرار مدال طلای خود در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، شروع می‌شود. با این وجود، در ادامه شلیک یک تپانچه او را از رویایش دور کرده و کاری می‌کند تا با واقعیت روبرو شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا