Dove Men+Care به عنوان یک برند بزرگ و نام آور در زمینه آرایش مردانه در ایالات متحده آمریکا، کمپین تبلیغاتی جدید خود موسوم به #HugLikeADoveMan را با افتخار راه اندازی کرد. کمپین تبلیغاتی «Edelman» با تبلیغ خاصیت ضد تعریق ۷۲ ساعته محصول جدید خود، جلب توجه مینماید. محصول جدید داو با رفع نگرانی بابت بوی بد عرق زیر بغل، اعتماد به نفس را در مردان برای در آغوش گرفتن دیگران افزایش میدهد. ۸۱ درصد مردان از این موضوع ناراحتند. تحت عنوان یک برند، Dove Men+Care معنقد است که عشق و مهربانی بهترینها را برای مردان به ارمغان میآورد اما به دلیل استرس به خاطر بوی بد زیر بغل، مردان از نشان دادن محبت به عزیزانشان خودداری میکنند. با هدف راه اندازی این کمپین تبلیغاتی، Dove Men+Care در فیلادلفیا در رژه جشن پیروزی پس از بازی بزرگ Super Bowl، به میان مردم آمد. به این ترتیب یک تیم آغوش، طرفداران تیم بازنده را همراه با نمونههای محصولات داو در دست، بغل کردند. آن ها در حال حاضر بیش از همیشه نیاز به ابراز همدردی داشتند. در همین حال، Dove Men+Care همه مردان در سرتاسر دنیا را تشویق میکند تا به ضد تعریقهای ۷۲ ساعته و دئودورانتهای بدون آلومینیوم برند روی بیاورند تا آنها نیز بتوانند با اعتماد به نفس بیشتری همدیگر را در آغوش بگیرند. محصولات جدید Dove Men+Care از ۱۵ فوریه در فروشگاههای ایالات متحده آمریکا به فروش میرسند.
www.bestadsontv.com