خبر

بدون ترس از قضاوت از خانه بیرون بیایید

برند دئودورانت «Sure» افراد را تشویق می‌کند تا بدون ترس از قضاوت دیگران درباره ظاهر خود، از خانه بیرون روند.

آگهی تبلیغاتی «Watc Me Move» گروهی مشتمل بر هشت تولید کننده محتوا و ورزشکار را در حالی نشان می‌دهد که وارد خیابان‌ها و فضا‌های عمومی شده اند. نکته قابل توجه در این میان آن است که هر کدام از آن‌ها تصویر ایده‌آل جامعه از بدن انسان را در هم شکسته و چشم بر روی نگاه‌های مبهوت و قضاوت‌های اطرافیانشان می‌بندند.

ستاره‌های درخشان این آگهی تبلیغاتی از جمله، «شان جکسون»، فوتبالیست معلول تیم منچستر سیتی و تیم ملی انگلستان، بیشتر از آن که خود را از نظر‌ها پنهان کنند، خود را در معرض نگاه‌های گستاخانه عموم مردم قرار داده و سعیشان بر ان است تا این دیدگاه‎‌های مملو از بدگمانی و سوء ظن را تحمل کنند. به این ترتیب، کمپین به دنبال بر هم زدن استاندارد‌های از پیش تعیین شده در حوزه زیباییست که توسط ورزشکاران در تبلیغات، تلویزیون و رسانه‌های اجتماعی به تصویر کشیده شده و مجسم می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا