همکاری آژانس تبلیغاتی AdOneبا شرکت لبنی رامک وارد فازهای جدیدی شده است. حمیدرضا اسدی زاده درباره این همکاری میگوید:AdOneبه عنوان استراتژیست، برنامهریز و اجرا کننده رسانه بار دیگر در کنار رامک قرار گرفت. در این همکاری ما براساس نیازسنجی برند به سراغ انتقال پیام از طریق تبلیغات اتوبوسی رفتیم و سعی کردیم، پیام تبلیغاتی برند را بصورت منطقهای گسترش دهیم. با اجرای این شیوه تبلیغاتی آگاهی مخاطبان گروه هدف نسبت به محصولات رامک افزایش قابل توجهای داشت. بنابراین اجرای پروژهی تبلیغاتی رامک در مناطقی که گروه مخاطبان اصلی آن حضور دارند، باعث شد بازخوردهای مثبتی را بدست بیاوریم. در این پروژه بر افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به سه محصول؛ پنیر محلی شیرازی، پنیر بف و لبنه تاکید شد.
کمتر از یک دقیقه