خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

موفقیت به سبک برند جیم‌شارک/ بهترینِ خودت باش

فکر می‌کنید اولین بار کی به ذهنش رسید که اگه لباس‌های تولیدیش رو تن کسانی که تو شبکه‌های اجتماعی فالوئر زیادی دارند دیده بشه، فروشش بالا می‌ره؟ یه تولیدکننده‌ی بریتانیاییِ لباس‌ و اکسسوری ورزشی به اسم جیم‌شارک. به عبارت دیگه، جیم‌شارک اینفلوئنسرمارکتینگ می‌کرد، وقتی هنوز اینفلوئنسرمارکتینگ مد نبود! حتی اصلاً هنوز کلمه‌ی اینفلوئنسر برای بلاگرها استفاده نمی‌شد.

حس خوب زندگی از ری برندینگ خود رونمایی کرد!

حس خوب زندگی ۱۳ سال پیش شروع به کار کرد و از همان ابتدا هدف گیری اش بخش پریمیوم جامعه بود. برند حس خوب زندگی با تاکید بر خدمات خوب و رفتار صحیح با مشتریان و اعضا توانست به مرور زمان و تقریبا بدون هیچگونه تبلیغات و فقط با ارائه خدمات پریمیوم جایگاه خود را به خوبی در این مارکت باز کند.

نسل زد پولدار ترین نسل تاریخ می‌شود

گزارش «هزینه نسل زد»، محصول شرکت تحقیقات بازاریابی «نیک»، نسل زد پولدار ترین نسل در طول تاریخ می‌شود.

هم‌سفر با کاپیتان مالت ایچ در مسیری ماجراجویانه/ نگاهی به کمپین نوشیدنی مالت ایچ

برند مالت ایچ در تابستان امسال از کمپین خلاق و ماجراجویانه خود رونمایی کرد. این برند که طی چند سال اخیر با نوآوری‌های خود به دنبال خلق تجربه‌های متفاوت برای مخاطبانش بوده است، این بار نیز در فضای آفلاین و دیجیتال با کمپینی با شعار ” این یک داستان نوشیدنی‌ست! ” حضور یافت.

ایونت تست و لانچ  اولین پنیرهای مایع اسکویز برند آلیما در باملند برگزار شد

اسفند سال گذشته آلیما خبر از ورود محصول جدیدی با نام «پنیر مایع اسکویز» را منتشر کرد. این برند پس از توزیع گسترده محصول به بازار، ایونتی را  با هدف برقراری ارتباط عمیق‌تر با مصرف کنندگان و تست محصول توسط آن‌ها در باملند برگزار کرد.

نشست خبری ۱۸ سالگی ایرانسل برگزار شد/یلوادوایز؛بازوی توانمند کسب و‌کارها در بخش تبلیغات دیجیتال

 اپراتور ایرانسل، به مناسبت ۱۸ سالگی خود نشست خبری را با حضور بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل و خبرنگاران برگزار کرد.

برگزاری آیین صدمین سال تاسیس دبیرستان البرز/ پر آوازه‌ترین برند حوزه‌ی آموزش ایران، صدساله شد

آیین صدمین سال تاسیس دبیرستان البرز، برند قدرتمند حوزه‌ی آموزش به همت مدیران فعلی و جامعه‌ی فارغ‌التحصیلان دبیرستان و با حضور پرشور چهره‌های نام‌آشنای فارغ‌التحصیل این دبیرستان برگزار شد.

یازدهمین جشنواره برند محبوب، برگزیدگانش را شناخت/گلدیران؛ برند محبوب مردم ایران

گلدیران و جی‌پلاس، به عنوان برند‌های محبوب ایرانی در سال ۱۴۰۳ از نگاه مصرف کنندگان انتخاب شدند. در یازدهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، دومیلیون و ۸۰هزار هوادار محصولات ایرانی در نظرسنجی شرکت کردند و به انتخاب برند برتر خود از میان ۱۱۰ گروه کالا و بیش از ۱۵۰۰برند پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا