خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

تبلیغات جدید اسپاتیفای؛ ادای احترام بصری به فرهنگ طرفداری

طرفداران موسیقی هرکدام راه خاص خود را برای نشان دادن علاقه‌شان به هنرمندان محبوبشان دارند. طرفداران گروه «اویسیس» مدل موی لیام و نوئل گلگر را تقلید می‌کنند، و کسانی که به کنسرت‌های «چپل رون» می‌روند، کلاه‌های کابوی صورتی به سر می‌گذارند.

سیاست مرخصی نامحدود

آیا می‌دانستید در حالی که اغلب کارمندان باید بابت یکی دو روز مرخصی در ماه به مدیر بالادستی و همکارها و حتی زیردستی‌ها جواب پس بدهند، در دنیا شرکت‌هایی هم هستند که سیاست مرخصی نامحدود دارند؟ یعنی کارمندان این شرکت‌ها مثل فریلنسرها فقط با خروجی کارشان ارزیابی می‌شوند و دستمزدشان بر اساس ساعت‌های کاری‌شان حساب و کتاب نمی‌شود.

پنیر کره‌ای، محصول جدید پگاه

پنیر کره‌ای یکی از محصولات جدید شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) است که برای اولین بار در کشور تولید و بسته بندی شده است.

گلرنگ، دامستوس و اکتیو؛ پیشتازان بازار سفیدکننده‌ها در زمستان

نتایج بررسی‌های انجام‌شده توسط شرکت emrc نشان می‌دهد که میزان فروش حجمی سفیدکننده‌ها در بهار ۱۴۰۳ نسبت به زمستان ۱۴۰۲، ۱.۲ درصد کاهش داشته است. این کاهش می‌تواند ناشی از افزایش مصرف در زمستان به دلیل خانه‌تکانی پیش از نوروز باشد.

بازار پاک‌کننده‌های خانگی زیر ذره بین emrc/ کاهش حجم خرید در بهار ۱۴۰۳

بر اساس گزارش شرکت emrc، بازار پاک‌کننده‌های خانگی در ایران با کاهش حجم خرید در بهار ۱۴۰۳ نسبت به زمستان ۱۴۰۲ روبرو بوده است. این در حالی است که نرخ هزینه مصرف‌کننده در این بازه زمانی ۷  درصد رشد مثبت داشته است.

۹۵ درصد از خریدهای نوشیدنی‌های انرژی‌زا همچنان به‌صورت حضوری انجام می‌شود

بررسی‌های انجام‌شده توسط شرکت emrc نشان می‌دهد که در پاییز ۱۴۰۳، ۹۵ درصد از خریدهای نوشیدنی‌های انرژی‌زا به‌صورت آفلاین و تنها ۵ درصد به‌صورت آنلاین انجام شده است.

کیپا، دارنده بزرگ‌ترین زنجیره خرید اعتباری سوپر مارکتی در ایران

کیپا، دارنده بزرگ‌ترین زنجیره خرید اعتباری سوپر مارکتی در ایران با بیش از ۱۶۰۰۰ نقطه فروشگاهی و همکاری با غول‌های سوپرمارکتی، خرید اعتباری روزمره را متحول کرده است.

چک‌لیست کاربردی برای مدیران شبکه‌های اجتماعی

اگر به دنبال روش‌هایی برای ارتقای استراتژی مدیریت شبکه‌های اجتماعی خود هستید و به یک فهرست دم‌دستی و مفید از وظایف مرتبط با مدیریت اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان نیاز دارید، این چک‌لیست کاربردی را از دست ندهید.

برگر کینگ مدیر بازاریابی جدید خود را معرفی کرد

روز گذشته برگر کینگ اعلام کرد که جوئل یاشینسکی را به عنوان مدیر ارشد بازاریابی (CMO) در ایالات متحده و کانادا منصوب کرده است. یاشینسکی تا قبل از سال ۲۰۱۸ به عنوان CMO در Applebee’s فعالیت داشت و پیش از آن نیز نزدیک به دو دهه در سمت‌های ارشد بازاریابی در مک‌دونالدز حضور داشت.​

در مارکتینگ، احساس از منطق مهم‌تر است

اگر به فکر تولید محتوا برای پیج‌های منتسب به کسب و کارتان در شبکه‌های اجتماعی هستید، شاید از خودتان بپرسید چند درصد از محتوای تولیدی باید به شکل مستقیم به تبلیغ کسب و کار بپردازد. پاسخ این سوال، در دو قانون طلایی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی خلاصه می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا