بانک آمریکایی «TSB» با همکاری آژانس تبلیغاتی «Publicis» دوبلین، یک کمپین تبلیغاتی خلاقانه و جدید را راه انداخته و در قالب آن، هویت خود را به «PTSB» تغییر داده است. کمپین تبلیغاتی فوق با فیلمی شروع شده و وعده گردآوری بهترین افراد و مدرن ترین فناوری موجود را به مخاطبان خواهد داد. به این ترتیب مشتریان قطعا نوع جدیدی از بانکداری را تجربه میکنند که مطمئنا انسانی تر از قبل خواهد بود. این اولین تغییر مهم و اساسی در زمینه موقعیت و هویت برند PTSB در بیش از ۲۰ سال گذشته به شمار میرود. هویت جدید توسط یک استودیو طراحی مستقر در شهر دوبلین موسوم به «Image Now» توسعه یافته و شامل یکی سیستم برند کامل و یکپارچه در همه عرصههای مربوط به امور مشتریان، از تجربه شعبه خرده فروشی و فیزیکی گرفته تا اپلیکیشن دیجیتال خواهد شد.