همراه با کارت تبریک نوروزی، عینکی شبیه به عینکهای تماشای فیلمهای سه بعدی در پاکت قرار گرفته بود. عینکی که فورا کنجکاوی هر دریافت کنندهای را تحریک میکرد. برای رفع کنجکاوی، هر فردی پس از دریافت هدیه عینک را به چشم زده و تجربهی متفاوتی را برای خود رقم میزند. هدیهی نوروزی که توصیف آن شد، توسط “DMN-A Brand Experience Agency” طراحی و اجرا شده است. گفتگویی به منظور دریافت اطلاعات دقیقتر درباره این هدیه داشتهایم که در ادامه میخوانید.
مهسا احمدپور به نمایندگی از تیم اجرا و طراحی هدیه نوروزیDMN-A Brand Experience Agency”” گفت: با توجه به اینکه DMN شرکت تجربه برند است، در نظر داشتیم با اهدای این هدیه تجربه متفاوتی را با مشتریان و مخاطبانمان به اشتراک بگذاریم. هدیهی مورد نظر در قالب کارت تبریکی طراحی شد که پیامی پنهان برروی آن هک شده است. همراه با کارت، عینکی مخصوصی نیز در پاکت قرار گرفت که مخاطبان با استفاده از آن میتوانند، پیام پنهان کارت که “نوروزتان پیروز” بود را بخوانند.
احمدپور درباره ایدهی کارت هدیه گفت: سال جدید با توجه به شرایط پیش آمده پیچیده و پرچالش است و برخی شروع به انتشار اخبار منفی کردند، حال با اهدای هدیه به همگان یادآوری کردیم که با نگاهی مثبت به اطراف خود نگاه کرده و با عینک خوشبینی فرصتهای نهفته در شرایط موجود را شناسایی و از آنها بهرهبرداری کنند. شاید شرایط به نسبت قبل تغییر کرده اما تغییر همیشه هم بد نیست و گاهی باعث ایجاد تمایز و تفاوت در زندگی افراد میشود. برای یافتن تمایزات و فرصتها باید زاویه نگاه را تغییر داد و از تغییرات پیش آمده استقبال کرد. در واقع هدفمان انتقال پیامی امیدوارانه و انگیزه بخش به دوستان و همراهان همیشگی DMN بود.
DMN نیز چنین استراتژی را در سال جدید اجرایی خواهد کرد. این شرکت نیز با کشف فرصتهای نهفته در بازار و ایجاد تمایز نسبت به رقبا مسیر متفاوتی را در پیش گرفته و نگاه مثبتی به آینده خواهد داشت.
احمدپور درباره شیوه توزیع و تولید هدیه نوروزی گفت: آماده سازی هدیه نوروزی توسط تیم DMN انجام شده است. برای توزیع نیز سعی کردیم، متفاوت عمل کنیم و خودمان هدیه را به دست دریافت کنندگان برسانیم. چنین عملکردی باعث دریافت بازخوردهای مثبت شد. با اجرای این شیوه بصورت حضوری سال نو به دوستان تبریک و هدیه به آنها اهدا شد. نکته جالب و مسرت بخش این بود؛ برخی از دوستان به محض دریافت هدیه از آن استفاده کردند و تجربه متفاوتی را برای خود رقم زدند و تجربه خود را در صفحات مجازی با دیگران نیز به اشتراک گذاشتند.
احمدپور در پایان درباره شعار هدیه گفت: “تغییر، تمایز ایجاد میکند”. (Experience Makes the Difference) شعاری بود که دقیقا براساس استراتژی و هدف اولیه هدیه طراحی شده بود. این شعار دقیقا پیام اصلی DMNرا به همگان منتقل کرد.