بدون دسته بندی

تغییر آرایش در خط مقدم بازار سوپرمارکت‌های آنلاین؛ بررسی یک جنگ چندصد هزار سفارشی

وقتی شفافیت در اکوسیستم استارتاپی قربانی رقابت می‌شود، تنها راه برای روشن شدن وضعیت بازار، کنار هم گذاشتن تکه‌های پازل است. بررسی‌های دیجیاتو با استناد به آمارهای اعلامی و تحلیل صورت‌های مالی نشان می‌دهد تنور رقابت سوپرمارکت‌های آنلاین در ایران داغ‌تر از قبل شده است. داده‌ها حاکی از آن است که اُکالا با ثبت رکورد ۲۴۶ هزار سفارش در روز، از نظر حداکثر سفارش از اسنپ‌مارکت پیشی گرفته است. این در حالی است که سال گذشته، سوپرمارکت اسنپ از نظر فروش ناخالص، جایگاه بالاتری از اُکالا داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا