غنی کردن محصولات با ویتامینهای مختلف، موضوعی داغیست که این روزها بسیاری از برندها در پی اجرای کردن آن هستند. اویلا یکی از برندهایست که روغن غنی شده باویتامین دی را روانه بازار کرده و به همین منظور چندی پیش کمپینی را طراحی و اجرایی کرده است.
محمدرضا هاشمیان مدیر واحد ایده پردازی شرکت تبلیغاتی ایران نوین درباره این کمپین گفت: اویلا به عنوان یک نام شناخته شده در تولید روغن از پاییز سال گذشته محصول جدید روغن آفتاب گردان غنی شده با ویتامین دی را به بازار عرضه کرده است . کمپینی هم به منظور معرفی محصول به خانواده های ایرانی طراحی و اجرا گردید.
تایید بر محصول غنی شده با ویتامین دی این روزها توسط رقبای اویلا نیز مطرح می شود، هاشمیان درباره حل این چالش و راه حل آن گفت: بله این چالشی بود که در حین و پس از اجرای کمپین ما با آن روبرو بودیم ولی با تاکید گزاری بر روی بادی کپی “اویلا اولین تولید کننده روغن آفتاب گردان غنی شده با ویتامین دی” سعی کردیم این موضوع را در ذهن مخاطب جا بندازیم و با ریچ بالای تبلیغات این محصول را در سبد خانوار ایرانی جا بندازیم.
مدیر ایده پردازی کمپین اویلا درباره مراحل ایده پردازی آگهی برند اویلا گفت: این محصول با پشتوانه یک تحقیق و پژوهش دقیق بر روی زندگی مخاطبان ایرانی طراحی و تولید شده بود زیرا ایرانیان برخلاف تصور از آفتاب به عنوان منبع ویتامین دی گریزان هستند. همچنین مصرف پایین شیلات نیز به این نقیصه اشاره دارد که متاسفانه جمعیت بالایی از ایرانیان از فقر ویتامین دی رنج می برند. همین موضوع باعث شیوع بیماریهای مختلف در میان مخاطبان شده است. در نتیجه ما هم ایده خود را بر روی همین موضوع یعنی کلید واژه ” فقر ” و تقابل آن با “غنای ویتامین دی” متمرکز کردیم که خروجی آن به ایده “فقیر و غنی” ختم شد. هاشمیان درباره رسانههای بکار رفته در این کمپین گفت: این کمپین شامل محتواهای آگهی تلویزیونی و بیلبورد بود که در فضای مجازی هم پشتیبانی میشد. هاشمیان در پایان درباره شعار این کمپین گفت: شعار “زندگی تان را دی دار کنید” هم بر اساس نیاز زندگی سالم به ویتامین دی، همچنین از واژه “دیدار” که همپوشانی خوبی با این مفهوم داشت و مخاطب را تشویق به استفاده از این محصول میکرد ، استفاده شد و شعار کمپین خلق شد.