در هجدهمین تولد شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، این شرکت از کمپینی با شعار «جریان همیشه جوان» رونمایی کرد!
ایرانسل بهَعنوان یکی از برندهای پرسابقه در بازار مخابرات و دیجیتال ایران، در ۱۸ سال گذشته تصویری آشنا از خود بهثبت رسانده است؛ تصویری که تداعیگر جوانی، جنبوجوش و هیجان است. رنگ زرد، فونت اختصاصی و خطوط منحنی و بیضیشکل، از مشخصهّهای تصویر برند ایرانسل بهشمار میرود و یکی از موفقترین نمونههای حفظ آگاهی برند با تکیه بر یکپارچگی هویت برند در بازار ایران محسوب میشود.
خدمات و محصولات ایرانسل از آغاز، بیش از هر چیز به نوجوانان و جوانانی تعلق داشت که در آستانه ورود به جهان بزرگسالی قرار داشتند. برای بسیاری از ما، نخستین تجربهی اتصال به جهان پیرامون با ایرانسل محقق شد. همین امر در کنار هویت برند ایرانسل، باعث شد این شرکت بهَعنوان برندی جوان، فعال و پویا شناخته شود.
اکنون ایرانسل بهعنوان یکی از فعالان مهم اکوسیستم تکنولوژی کشور، از مخاطبانی فعال و پویا برخوردار است که چه در میان کاربران و چه کسبوکارها، از دیدگاهی همیشهجوان برخوردارند و به نوآوری و تازگی اهمیت میدهند. در اثر همین تعامل همیشگی میان برند ایرانسل و مخاطبانش، این شرکت حرکت و نوآوری را در جریانی همیشگی خطمشی فعالیتهای خود قرار داده است.
این خط مشی در برند ایرانسل در کلمه «جریان» خلاصه میشود. جریان بهعنوان یکی از ابزارهای برند ایرانسل، سه مفهوم را در دل خود جا داده است: «حرکت»، «لحظه» و «باهمبودن»!
جریان، حرکتی همیشگی است که هر لحظه و هرجا ما را به یکدیگر نزدیک میکند!
۱۸ سالگی ایرانسل با تکیه بر مفهوم «جریان»، بار دیگر تازگی، جوانی و رویکرد نوآورانهی خود را یادآوری کرده است. در این کمپین، بهتصویر کشیدن لحظهای ثبتشدنی از سبک زندگی جوانان امروز و نسل z، تداعیگر جریانی است که اولین مواجهه بسیاری از ما را با جهان دیجیتال رقم زده است؛ و این جریان همواره در راستای ارتقا و بهبود تجربه دیجیتال حرکت خواهد کرد.