خبر

تویوتا با «سگ‌ها» به میدان می‌آید/روایت متفاوت هایلوکس در تازه‌ترین کمپین استرالیا

تویوتا در تازه‌ترین آگهی تبلیغاتی خود برای معرفی وانت هایلوکس (HiLux) رویکردی متفاوت و خلاقانه در پیش گرفته و این‌بار، سگ‌ها را به عنصر اصلی روایت برند تبدیل کرده است. در این آگهی، با حذف نمادین «گربه‌ها»، گروهی از سگ‌های دوست‌داشتنی صاحبان خود و شاسی‌بلندهای کوچک آن‌ها را ترک می‌کنند و سوار بر بخش بار هایلوکس می‌شوند تا برتری ظرفیت باربری، کارآمدی و ماهیت چندمنظوره این وانت به تصویر کشیده شود. استفاده هدفمند از قطعه موسیقایی «Up Around the Bend» از گروه کریدنس کلیر واتر ری‌وایول، حس حرکت، آزادی و جاده را در روایت تقویت می‌کند. هرچند جلوه‌های بصری آگهی کاملاً واقع‌گرایانه نیست، اما جذابیت تصویری و بار احساسی آن، پیام تبلیغاتی را به‌طور مؤثر منتقل می‌کند. این کمپین توسط آژانس تبلیغاتی ساچی اَند ساچی استرالیا طراحی و اجرا شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا