خبر

تکرارهای پرمخاطب همراه اول

شرکت همراه اول، در چند سال متوالی ایده‌ی کمپین رمضان خود را به دلیل استقبال مخاطبان تکرار کرده است. ارمغان خلیل زادگان مدیر کمپین رمضان همراه اول درباره این رویکرد می‌گوید: کمپینی که از آن صحبت خواهیم کرد به دلیل استقبال از طرف مشترکین، چندین سال است که برگزاری آن در ماه مبارک رمضان تکرار می‌شود. در این کمپین تمامی مشترکین دائمی و اعتباری فعال همراه اول با ارسال یک کددستوری تعریف شده می‌توانند، در کمپین شرکت و از هدیه در نظر گرفته شده استفاده کنند. دریافت هدیه نیز به این شکل است که هر فردی پس از تماس با شماره همراه اول دیگر، پس از سپری کردن ۵ دقیقه می‌تواند در همان مکالمه ۵۵ دقیقه تماس رایگان داشته باشد.

خلیل‌زادگان درباره تکرار مجدد کمپین ۵+۵۵ همراه اول گفت: کمپین از سال ۹۱ شروع و در طی این سال‌ها فقط یک سال برگزار نشده است. مخاطبان و مشترکین همراه از این کمپین استقبال فوق العاده‌ای داشته اند. وقتی برند با چنین استقبالی مواجه شد، تصمیم به تکرار کمپین گرفته است. کمپین به نسبت سال‌های گذشته تغییری عمده ای نداشته است.

مدیرکمپین رمضان همراه اول درباره نتایج کمپین در سال‌های گذشته گفت: امکان ارائه نتایج ریز سال گذاشته برایمان وجود ندارد؛ اما کمپین به دلیل حال و هوای ماه مبارک رمضان که افراد از مکالمات تلفنی به مراتب بیشتر استفاده می‌کنند، مورد اقبال مخاطبان قرار گرفته است.

خلیل زادگان درباره شیوه اطلاع رسانی کمپین نیز اظهار داشت: بهترین راه اطلاع رسانی برای کمپین‌هایی که کددستوری در آنها وجود دارد، پیامک است. ما نیز بیشتر با ارسال پیامک انبوه اطلاع رسانی را انجام داده‌ایم. وبسایت همراه اول و رسانه‌های محیطی کانال‌های دیگری هستند که برای اطلاع رسانی از آنها استفاده کرده‌ایم. البته باید گفت که برای هر سال طرح تبلیغاتی جدیدی استفاده می‌کنیم و استفاده از المان‌های ماه مبارک رمضان تا حدودی باعث تشابه طرح‌ با سال‌های گذشته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا