خبر

حضور چشمگیر متخصصان در ایران ریتیل شو

ام بی ای نیوز: دومین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته (ایران ریتیل شو ۲۰۲۰) برگزار شد.شاهرخ کشاورز مدیرمسئول ماهنامه اقتصادی فرهنگی "تجارت طلایی" و برگزارکننده دومین نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۰ گفت: خوشحالیم که امسال نیز اجزای صنعت خرده فروشی کشور از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز خرید، نرم افزارها، سخت افزارها، الخصوص پلتفرم‌های آنلاین را دور هم جمع کرده‌ایم. با توجه به اینکه نمایشگاه در دوران کرونا برگزار شد، نسبت به رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری‌های اجتماعی بسیار سختگیرانه عمل کردیم. در تلاش بودیم، متخصصان و بازدیدکنندگان تخصصی نمایشگاه با خیالی آسوده از آن بازدید کنند. حال با توجه به تمام سختی‌ها، نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شد و توانستیم به نتیجه دلخواه برسیم.نمایشگاه امسال به لحاظ متراژی نسبت به سال گذشته صد درصد رشد داشته است. همچنین برای تبلیغات نمایشگاه نیز از ظرفیت‌های سوشال مدیا ،BTL،ATL به خوبی بهره برداری کردیم. مسیر غرفه‌های در نظر گرفته شده نیز با توجه به شرایط آب وهوایی خوب بود. اما مهم‌ترین تمایز نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته توجه ویژه به ظرفیت‌های آنلاین در صنعت خرده فروشی کشور است. ظرفیت‌هایی که در حال سهم گیری از بازار هستند و در این نمایشگاه نیز حضور فعالی داشتند. تعداد شرکت کنندگان نیز امسال افزایش چشم گیری داشت.در نظر داشته باشید، گروه مخاطبان نمایشگاه ایران ریتیل B2B است و افراد تخصصی از آن بازدید می‌کنند. البته با توجه به شیوع ویروس کرونا ما نیز تمایلی به حضور جمعیت زیادی در نمایشگاه را نداشتیم به همین دلیل تمامی افراد با کارت دعوت از نمایشگاه بازدید کردند.مفتخریم اعلام کنیم، امسال تنها نمایشگاهی که در دنیا برای صنعت خرده فروشی برگزار شد، نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۰ بوده است. نمایشگاه‌ای که بهترین فرصت برای تبادل اطلاعات، انعقاد قراردادهای جدید و شبکه سازی فعالان این حوزه است.در پایان؛ از رسانه‌ها نیز بابت پوشش اخبار نمایشگاه سپاسگزاریم. حوزه B2B کشور نیاز به اطلاع رسانی بیشتر از سمت رسانه‌ها تخصصی دارد.

mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا