خبر

حضور ۲۷۰ برند درتبلیغات تلویزیونی مهرماه

ام بی ای نیوز: تبلیغات تلویزیونی در مهرماه امسال نسبت به ماه گذشته با رشد ۲۴ درصدی حضور برندها روبرو بوده است. در این ماه ۲۷۰ برند تبلیغات خود را از طریق رسانه تلویزیون به نمایش گذاشته‌اند. اطلاعات ارائه شده بخشی از گزارش تحقیقاتی جدیدی‌ست که شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز (emrc) درباره روند فعالیت تبلیغات تلویزیونی در مهرماه ۹۹ ارائه داده است. در ادامه اطلاعات جامع‌تری از این گزارش را می‌خوانید.زمان بندی تبلیغات تلویزیونی مهرماهطبق بررسی‌های صورت گرفته تبلیغات تلویزیونی در مهر ماه ۹۹ با مجموع ۵۸،۸۵۷ آگهی با زمان ۱،۶۱۴،۱۲۸ ثانیه، در شبکه‌های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، خبر، آی‌فیلم و نمایش انجام شده است. گروه محصولی مواد غذایی و نوشیدنی مانند ماه‌های گذشته رکوردار تبلیغات تلویزیونی است. این گروه با مجموع ۲۶،۲۰۶ آگهی، ۴۵% سهم از تعداد و ۳۳% سهم از زمان تبلیغات را از آن خود کرده است.پنج برند پرتبلیغ مهرماهساوین، عالیس، شهرفرش، اسپیدی و مهدفرش به ترتیب پنج برند پرتبلیغ مهرماه ۹۹ هستند. طبق گزارش ارائه شده از گروه محصولی موادغذایی و نوشیدنی برند محصولات غذایی ساوین با ۱۸% سهم از تعداد و برند عالیس با ۱۱% سهم از تعداد بیشترین فعالیت این گروه را به خود اختصاص داده‌اند.در گروه محصولی خرده فروشی سه برند شهر فرش، مهد فرش و افق کوروش به ترتیب بیشترین تعداد اگهی را به خود اختصاص داده‌اند.فروشگاه‌های فرش رتبه اول تعداد تبلیغات در گروه محصولی خرده فروشیپس از گروه محصولی مواد غذایی و نوشیدنی، گروه محصول خرده فروشی رتبه دوم را در تعداد آگهی تبلیغات تلویزیونی به خود اختصاص داده است. فروشگاه‌های فرش بیشترین آگهی را در گروه محصول خرده فروشی اکران کرده‌اند.بیشترین تبلیغات روغن موتور در مهرماه ۹۹یکی دیگر از گروه محصولی هایی که در مهرماه ۹۹ در تبلیغات تلویزیونی خوش درخشیده گروه محصولی حمل و نقل است. این گروه محصولی رتبه سوم تعداد تبلیغات تلویزیوتی را در مهر ماه از آن خود کرده است. در این گروه محصولی روغن موتور تنها محصول تبلیغ شده است. این محصول از ابتدای سال ۹۹ فعالیت تبلیغاتی خود را به مدت ۵ ماه انجام داده است. طبق بررسی‌های صورت گرفته تعداد تبلیغات مهرماه محصول روغن موتور ۵۰% از سهم کل تعداد تبلیغات آن در ۷ ماهه اول سال ۹۹ را شامل می‌شود. برند اسپیدی بالاترین سهم فعالیت تبلیغات روغن موتور را در ماه مورد بررسی از آن خود کرده است.در مجموع اطلاعات ارائه شده توسط emrc از طریق پروژه Ad*X جمع آوری و در اختیار کسب وکارها قرار داده می‌شود. در همین راستا MA*X ابزار دیگری است که به کسب وکارها کمک می‌کند تا از میزان اثربخشی تبلیغات تلویزیونی خود مطلع شوند. در واقع MA*X به کسب وکارها می‌گوید چقدر توانسته‌اند برگروه مخاطبان خود تاثیر بگذارند. متن گزارش دهی Ad*X و MA*X به کمک تکنولوژی BI توسط emrc ارتقاء یافته و استفاده از هر دو ابزار به نسبت قبل آسان‌تر شده است.mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا