خبر

حمایت از‌کالای ایرانی در جشنواره تبلیغات

بخش ویژه چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران به تبلیغات معطوف به کالای ایرانی اختصاص می یابد.
با توجه به اینکه تولید کالای داخلی محور برنامه های توسعه ای و تجاری و تبلیغاتی قرار گرفته و همچنین مشکلاتی که در راستای تامین کالای وارداتی وجود دارد، لذا شورای سیاست گذاری جشنواره تبلیغات، تصمیم گرفت بخش ویژه خود رابا انتخاب و معرفی نمونه هایی از کمپین های تبلیغاتی و یا طرح ها و موضوعات تبلیغاتی که درسال جاری با هدف تبلیغ کالای ایرانی انجام می پذیرد، اختصاص دهد.

برهمین اساس در پنج رشته ی درنظرگرفته شده و درجمع از ۱۵ اثر برتر در این زمینه با اعطای شاهین (نماد جشنواره تبلیغات ) و دیپلم افتخار تقدیر خواهد شد.
رییس جشنواره تبلیغات در گفتگو با ام بی ای نیوز ضمن اعلام مطلب فوق افزود: در دوره چهارم جشنواره برترین آثار تبلیغاتی کشور در ۱۲ گروه فعالیتی انتخاب و معرفی خواهند شد و مهلت ارسال آثار از ۱۵ مهرماه تا ۱۵ آذرماه سال جاری است.
همچنین آثاری که از اول اسفند سال ۹۶ تا ۱۵ آذرماه سال جاری تولید شده باشند، می توانند در چهارمین دوره جشنواره تبلیغات شرکت داده شوند.
شعار این جشنواره “خلاقیت، اثربخشی و حق انتخاب مشتری” نام گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا