هشتگ “تو قهرمان منی” این روزها در شبکههای اجتماعی با استقبال خوبی مواجه شده است. در این کمپین از کادر درمانی فعال كشور در مبارزه با كرونا تقدیر شد.
دكتر شيوا سلامات، مدير بازاريابي و فروش شركت صنايع غذايي ماسترفوده گفت: فكر مي كنيم كه هميشه ميشود در شرايط سخت زيبايي ايجاد كرد. با اين تفكر درباره كمپين تو قهرمان مني مي توان گفت كه يك شروع زيبا برای ايجاد همدلي، همراهي و ايجاد شادی و انرژی بين آدم هايی بود كه در سخت ترين روزها نياز به انرژی، حمايت و پشتيبانی داشتند. برند اكشن به عنوان يكي از برندهایی كه مسووليت خودش را ايجاد هيجان و شادی براي جوان ها و البته همه ي مردم جامعه تعريف كرده است، وقتش بود كه در اين روزهای سخت بيش از هر زمان ديگری در كنار مردم باشد.
برند اكشن سعي كرد به نوبه خودش با سبد محصولاتي كه براي ايجاد شادی و هيجانات ايمن توليد شده است، سهمي هرچند كوچك در كنار قهرمانان سلامت و خط مقدم مبارزه با كرونا ويروس داشته باشد
او ضمن دعوت از ديگر برندها براي ادامه اين كمپين گفت: براي اينكه مدافعان سلامت احساس تنهایی نكنند و حس همراهي داشته باشند از برندهای ديگر دعوت مي كنيم كه با هشتگ “متصل شو” به اين جريان بپيوندند.
شركت ماسترفوده هم نه با اين جريان بلكه سال هاست در راستاي ايفای وظيفه خود فعاليت مي كند. مثلا طرح كلينیك سيار دندانپزشکی كه كلينيكی است كه خدمات دندانپزشكی را به صورت رايگان در خدمات محروم ارائه مي كند و يا خط بريل های مخصوص نابينايان منقش روی بسته های محصولات از جمله اين اقدامات است.
او اضافه کرد: صدها بيمارستان در ايران نيازمند حمايت برندهايي هستند كه هركدامشان بتوانند مسووليت خود را اجرا كنند.
برند اكشن با توجه به محدوديت های قرنطينه توانسته است ١٠٠٠ پك اكشني را به بيمارستان هاي سوم شعبان، كسری، امامخميني(ره)، نفت، مسيح دانشوری، شهدای تجريش، رسالت، شريعت رضوی و شهدای يافت آباد اهدا كند.