خبر

داریا از محصول جدید خود در میدان تایمز نیویورک رونمایی کرد

برند ایرانی «داریا» با رونمایی از محصول جدید خود با نام bond II در میدان تایمز نیویورک، حضوری جهانی را رقم زد. این نخستین‌بار است که یک برند ایرانی در حوزه فناوری در چنین مقیاسی بین‌المللی معرفی می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در صفحه رسمی این شرکت در اینستاگرام، فروش این محصول در بازارهای بین‌المللی از ۱۵ فوریه آغاز خواهد شد.

داریا همچنین از طریق این کمپین تبلیغاتی، هویت جدید برند خود را به مخاطبان جهانی معرفی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا