خبر

داستان موفقیت Audi

کمپانی تولید­کننده خودروهای لوکس Audi، که زیرمجموعه­ای از کمپانی Volkswagen است، با کمپین­های اخیرش، تاثیر بازاریابی در موفقیت برندها را به اثبات رسانده است. Audi با به کارگیری استراتژی­های خلاقانه، این اصل را به اثبات رسانده که در پس یک پیام خلاقانه، سرگرمی مخاطب، محبوبیت برند و در نتیجه موفقیت نهفته است.

تاکید بر پیام خلاقانه برای موفقیتی برنامه ریزی شده

پیش از اجرای هر کمپینی، Audi ابتدا میزان تاثیرگذاری پیام نهفته در آن­ها را مورد ارزیابی قرار میدهد؛ ارزیابی­ای که در آن از پلتفرم­های اقتصاد سنجی و اندازه­ گیری نظیر Neustar MarketShare استفاده میکند. این پلتفرم برای ارائه تجزیه و تحلیل­ های یکپارچه بازاریابی به برندها کمک میکند و مدل­هایی را به آن­ها ارائه میدهد که بر مبنای تجربیات پیشین برند و پیش­بینی­های آینده آن در نظر گرفته شده­اند. این تجزیه و تحلیل­ها همچنین تایین میکنند که Audi باید چه میزان زمان به بازاریابی اختصاص دهد تا به اهداف فروش خود نظیر تعداد ایده آل فروش خودرو برسد. در حالی که این تجزیه و تحلیل­ها به طور خارق­العاده­ای دقیق هستند، اما نمیتوان تنها به آن­ها تکیه کرد؛ نکته­ای که Audi به خوبی از آن آگاه بود و میدانست که برای دیده شدن، باید دست به به اجرا در آوردن ایده­های جدید و متفاوتی بزند که سرشار از نوآوری و به دور از کلیشه های معمول باشند. برای مثال، کمپین Audi Clowns که به خوبی نشان میدهد که چگونه میتوان پیامی تکنیکی را با سبکی فریبنده و آکنده از مضاح و شوخی به مخاطب منتقل کرد.

insights.digitalmediasolutions.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا