خبر

در خانه بِنانید

ام بی ای نیوز: کافه قنادی پراگ در تهران از نمونه های خوب فروش آنلاین با استفاده از کپی رایتینگ های خلاقانه است.کرونا برای کسب و کارها و برندهایی که به شکل آنلاین کار می کنند مثلAmazon وNetflix بسیار پولسازی کرده است و باعث شده است بیشتر کسب و کارها به فروش آنلاین روی بیاورند. طبق آمار خرید آنلاین در این بحران حدود ۲۵% افزایش داشته است. کافه شیرینی پراگ از نمونه های خلاقانه فروش آنلاین است که این کار به شکل معمول و روتین انجام نمی دهد. با استفاده از کپی رایتینگ های خلاقانه و بازی با کلمات به شکلی تاثیر گذار و متفاوت این کار را انجام می دهد. مهم نیست که چقدر آشپزی بلدین با مواد اولیه محصولات پراگ مثل پودر کوکی و برانی با طرز تهیه خود این برند در خانه خودتون شیرینی بپزید. یکی از کارهایی که باعث شده خیلی از آدم ها حتی کسانی که اصلا آشپزی نمی کنند به لطف قرنطینه انجام دهند آشپزیست. "پراگ" با فروش مواد اولیه محصولاتش و دستور تهیه آنها با جمله ی "در خانه بنانید" مخاطبش را به تجربه پختن نان و شیرینی و در عین حال در خانه ماندن تشویق می کند.گرم بشم بهتر میشمنان ها و محصولات آماده پخت خود را با این کپی رایتینگ جذاب ارایه می دهد.هَمِش بزن ، فِرِش بده. کرونا می میرد، گرما نمی پذیرددر این روزها که فروش آنلاین پررنگ تر شده چیزی که خیلی مهم است نحوه ارایه آن به شکل متفاوت و خلاقانه است. چیزی که مصرف کننده را بتواند در فضای آنلاین ترغیب کند.mbanews.ir- نیلوفر پشم فروش 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا