خبر

دوست داشتنی ترین برند‌های صنعت خودرو

در تازه ترین مطالعه ای که توسط آژانس «MBLM» در خصوص دوست داشتنی ترین برند‌های خودرو در سرتاسر جهان در سال ۲۰۲۲ منتشر شد، تسلا رتبه اول را به دست آورد.تویوتا، برند برتر سال گذشته، امسال به جایگاه دوم سقوط کرد. این در حالی است که هارلی دیویدسون با ۱۲ پله افت نسبت به سال ۲۰۲۱، امسال به رتبه چهاردهم تنزل یافت.مرسدس بنز در رده دوم و پورشه در رده سوم قرار گرفت. دیگر رتبه‌های موجود در فهرست ده برند برتر را جگوار، مزدا، فورد، بی ام دبلیو، هوندا، ولوو و تویوتا به خود اختصاص دادند.صنعت خودرو دارای میانگین ضریب صمیمیت برند ۴۷.۵ است که بسیار بالا تر از میانگین بین صنعتی ۳۶.۸ می‌باشد.MBLM یک آژانس برندسازی جهانی است که برای اولین بار دست به ابداع واژه «صمیمیت برند» زد. این مطالعه با ترکیب هوش مصنوعی و داده‌های کلان به تجزیه و تحلیل ۶۰۰ برند بزرگ در همه جای دنیا پرداخته و ارزیابی چگونگی پیوند مصرف کنندگان با برند‌های دوست داشتنی و مورد علاقه خود را محور اصلی فعالیت‌هایش قرار می‌دهد.همانند سال‌های گذشته، MBLM دریافت که دوست داشتنی ترین برند‌های جهان از لحاظ سود، درآمد و عملکرد سهام، جزء فهرست ۵۰۰ برند برتر مجله تحلیلی Fortune به شمار می‌روند.به دلیل نقش اساسی خودرو در زندگی روزمره مصرف کنندگان، بزرگان این صنعت ۲۵ درصد از برترین برند‌های جهان درهمه زمینه‌ها و صنایع را شامل می‌شوند.تسلا همواره در مسیر ایجاد پیوند‌های عاطفی قوی با کاربران و همچنین حرکت به سوی تبدیل شدن به برند‌های سازگار با محیط زیست پیش رفته و همچنان به این روند ادامه می‌دهد.www.mediapost.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا