سوپراپلیکشن اسنپ گزارشی از عملکرد تمام زیرمجموعههای خود طی سال ۱۴۰۰ را با حضور مدیران ارشد سازمان و خبرنگاران رسانههای مختلف منتشر کرد. طبق این گزارش از هر ۱۰۰۰ ایرانی، ۲۲ نفر طی سال ۱۴۰۰ در اسنپ مشغول به فعالیت بودهاند. همچنین براساس صحبتهای بنیانگذاران ؛ «ایاد الکسار» و «محمود فوز» سوپراپ اسنپ از ابتدای کرونا تا ۱۴۰۰، چهاربرابر رشد کرده است.نتایج کمپینهای ۳۶۰ اجرا شده توسط اسنپ یکی از بخشهای مهم این گزارش بود. کمپینهای مســتمر هفتگی و فصلی باعث رشــد مســتقیم تعداد سفارشهای هر ســرویس شده و در عین حال درصد استفاده از سوپر اپلیکیشن اسنپ برای این ســفارشها نیز به صورت چشمگیری افزایش داشته است. اسنپ در ۱۴۰۰، ۵۶ کمپین برگزار کرده که ۵ عدد از آنها بصورت ۳۶۰ درجه اجرا شده است. رشد تقریبی سفارشهای سرویسهای سوپراپ پس از اجرای این کمپینها: اسنپ تریپ هتل ۱۴۵ درصد، اسنپ مارکت ۸۰درصد، اسنپ دکتر۶۰ درصد و… بوده است.پرکاربردترین سرویسهای سوپراپ اسنپ، درخواست خودرو و سفارش غذا است. اما بالاترین میزان رشد در سوپر اسنپ را سرویس اعتباری تازه معرفی شده داشته است که نزدیک به ۴هزار و ۸۰۰ درصد رشد کرده است.اسنپدکتر یکی از سرویسهای محبوب سوپراپ اسنپ است. سرویسهای مختلفی در اسنپدکتر به کاربران ارائه شده که «مشاوره پزشکی» و «مشاوره روانشناسی» محبوبترین سرویسهای آن هستند. براساس آمارهای سال ۱۴۰۰، بیش از ۱۸۹هزار کاربر از خدمات کرونای اسنپدکتر شامل تست یا مشاوره پزشکی استفاده کردهاند. تصاویر بخشهایی از این گزارش را ملاحظه میکنید. برای دریافت کامل گزارش به لینک مراجعه کنید.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد