در روزهایی که بحران بر بازار و رفتار مصرفکنندگان سایه انداخته، نقش مارکترها و تیمهای بازاریابی حیاتیتر از همیشه است. emrc، با باور به همین اهمیت، تصمیم دارد پژوهشی سریع با تمرکز بر مصرفکنندگان اجرا کند تا به کسبوکارها در تصمیمگیریهای دقیق و سریع کمک کند.
📌 برای هدفمندتر شدن این پژوهش، از همه مارکترها و فعالان بازار دعوت میشود تا سؤالات پیشنهادی خود را تا روز دوشنبه ۱۶ تیرماه در بخش کامنتهای همین پست با ما به اشتراک بگذارند.
👥 همچنین تیم emrc این فرصت ویژه را با ابتکاری نو فراهم کرده است که مارکترها بتوانند بهصورت آنلاین
در viewing room online جلسات گروه کانونی با مصرفکنندگان حاضر شوند و از نزدیک با نگرش و نیازهای آنان آشنا شوند.
⏰ زمان حضور در viewing room online گروههای کانونی:
چهارشنبه ۱۸ تیرماه، ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۷
📎 لینک حضور در جلسه از طریق همین رسانه منتشر خواهد شد.
📄 چکیدهای از نتایج این پژوهش، چند روز پس از اجرا در اختیار کسبوکارها قرار خواهد گرفت.