خبر

رفتار مصرف‌کنندگان و انتظارات آن‌ها از برندها در دوران بحران توسط emrc بررسی می‌شود

در روزهایی که بحران بر بازار و رفتار مصرف‌کنندگان سایه انداخته، نقش مارکترها و تیم‌های بازاریابی حیاتی‌تر از همیشه است. emrc، با باور به همین اهمیت، تصمیم دارد پژوهشی سریع با تمرکز بر مصرف‌کنندگان اجرا کند تا به کسب‌وکارها در تصمیم‌گیری‌های دقیق و سریع کمک کند.

📌 برای هدفمندتر شدن این پژوهش، از همه مارکترها و فعالان بازار دعوت می‌شود تا سؤالات پیشنهادی خود را تا روز دوشنبه ۱۶ تیرماه در بخش کامنت‌های همین پست با ما به اشتراک بگذارند.

👥 همچنین تیم emrc این فرصت ویژه را با ابتکاری نو فراهم کرده است که مارکترها بتوانند به‌صورت آنلاین

در viewing room online جلسات گروه‌ کانونی با مصرف‌کنندگان حاضر شوند و از نزدیک با نگرش و نیازهای آنان آشنا شوند.

⏰ زمان حضور در viewing room online گروه‌های کانونی:

چهارشنبه ۱۸ تیرماه، ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۷

📎 لینک حضور در جلسه از طریق همین رسانه منتشر خواهد شد.

📄 چکیده‌ای از نتایج این پژوهش، چند روز پس از اجرا در اختیار کسب‌وکارها  قرار خواهد گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا