ام بی ای نیوز: رنو می خواهد مردم احساس کنند که رنو داستر جدید یک خودروی هوشمند است که درباره صاحبش با خود فکر می کند. این شرکت قصد دارد تا شرایط مناسب را برای تعامل میان مصرف کننده و برند به وجود آورد. در ادامه مدیران و کارمندان رنو مایل نیستند فضایی را خلق کنند که در آن تعامل شبیه به دیگر وبسایت های فعال باشد. به همین دلیل آن ها با افزودن فناوری هوش مصنوعی به اتومبیل مدل رنو داستر جدید کاری کردند تا این اتومبیل بتواند خود را به کاربر بفروشد. مدیران و کارمندان شرکت آن را "Dusty" نامیدند. پس از حرف زدن با کاربر، (برنامه هوش مصنوعی) Dusty طبیعت و نگرش او را تشخیص و یک شکل ظاهری و دیزاین شخصی برای خودرو، بهترین ایده و جو نخستین سفر با این اتومبیل را پیشنهاد می دهد. یک خودوری هوشمند زندگی را برای شما جالب تر و آسان تر از گذشته می کند.آژانس تبلیغاتی: Havas Digital، کیف، اوکراینمدیر عامل: دنیس لویننکومدیر خلاقیت: اولکسی موروزوونویسنده اصلی: اینا مازورامدیر ارشد امور مشتریان: دارینا یاکوولوامدیر پروژه: والری آرتیخاو
مترجم: مرضیه فروتنwww.adeevee.com