هوندا در ژاپن از کمپین تازهای با عنوان «من میدوم، بارها و بارها، چون رؤیا دارم» رونمایی کرد.
این کمپین در قالب یک فیلم تبلیغاتی منتشر شده و با الهام از دوی امدادی، مفهوم امید و تداوم مسیر را به تصویر میکشد.
در روایت این فیلم، هر بار که دوندهای خسته و در آستانهی توقف است، دوباره برمیخیزد و باتوم را به نفر بعدی میسپارد؛ استعارهای از اینکه رؤیاها با پشتکار ادامه پیدا میکنند.
پیام اصلی این کمپین تأکید دارد که حتی در لحظههای دشوار نباید تسلیم شد و باید بارها و بارها برخاست. هوندا با این پیام، بر روحیهی همیشگی خود در عبور از چالشها و حرکت مداوم به سوی آینده تأکید میکند.