خبر

رونمایی گلستان از بلندترین نودل جهان

هاتی‌کارا یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت گلستان؛ چندی پیش از بلندترین نودل جهان در باغ عفیف آباد شیراز رونمایی کرد. این رکورد قبل از شرکت هاتی کارا به نام یک شرکت اندونزیایی (Indofood) ثبت شده بود. روابط عمومی شرکت گلستان در رسانه‌ها اعلام کرد: نودل هاتی کارا در ابعاد غول‌آسا و با وزن ۶۶۴ کیلوگرم بسته‌بندی شده‌ بود. هاتی کارا در فضای شاد و با حضور هموطنان شیرازی‌اش این رکورد زنی را به نام خود ثبت کرده است.
شرکت گلستان به منظور اطلاع رسانی این رکورد زنی از صفحه اینستاگرام خود استفاده و مراسم این رونمایی را بصورت زنده از شبکه اجتماعی‌اش منتشر کرد. البته در این میان برخی از رسانه‌های خبری نیز حرکت تازه‌ی هاتی کارا را اعلام کرده بودند.
در این اطلاع رسانی، نامی از ثبت این رکوردزنی در گلینس نبود. ثبتی که سالها قبل برای شرکت چوپان دردسرساز شد. به نظر شرکت گلستان با دقت بسیار، سعی در بهتر اجرا کردن مراسم رونمایی خود داشته است.
بسیاری از افراد به یاد دارد که چندین سال قبل شرکت چوپان ادعای رونمایی از بزرگترین بستنی جهان و ثبت آن را در گینس کرد. رونمایی که قرار بود، در توچان تهران برگزار شود اما با مشکلات و بازخوردهای منفی زیادی روبرو شد. بزرگترین مشکل چوپان اطلاع رسانی وسیع و رونمایی در یکی از روزهای خاص سال بود. این شرکت، رونمایی رکوردزنی خود را در سیزده فرودین انجام داد و باعث حضور قشر کثیری از مخاطبان شده بود. مخاطبان حاضر در مراسم چوپان به حدی بودند که شرکت قادر به کنترل و خدمت رسانی به آنها نبود. اما به نظر شرکت گلستان از تجربیات مابقی برندها در رابطه با رکوردزنی آموخته و تمامی زوایا را بررسی و سعی در اجرای با دقت این مراسم داشته است.
بنابراین اجرای مراسم‌‌های تبلیغاتی با حساسیت‌های بسیاری روبروست، بخصوص زمانی که برندی قصد رونمایی از محصول و یا رکوردزنی را دارد. البته برندها باید مراقب ادعاهای که در مراسم‌های خود اعلام می‌کنند، نیز باشند چون همیشه عده‌ای هستند که به دقت ادعاهای برندها را بررسی و اگر اشتباه باشد، بطور سراسری جریان سازی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا