سال ۲۰۲۲ سال ببر است. به این بهانه Samsung Electronics با استفاده از یک بیلبورد غول پیکر سه بعدی که توجه زیادی را به خود جلب کرده، کمپین تبلیغاتی محیطی خود را راه اندازی کرده است. درست قبل از مراسم رونمایی سامسونگ در سال ۲۰۲۲ ، یکی از رویدادهای فناوری مهم سال که در آن سامسونگ جدیدترین نوآوریهای خود را به نمایش میگذارد، فعالیتهایی جهانی در پر جنب و جوشترین شهرهای جهان از جمله نیویورک، لندن، دبی، کوالالامپور، پکنِ، شانگهای، گوانگژو و سئول برای ایجاد حس انتظار و کنجکاوی بیشتر نسبت به سری جدید Galaxy S22 انجام شد. این کمپین با عنوان «ببر در شهر»، جنبههای کلیدی برند گلکسی و نوآوریهای محصولات جدید را ادغام میکند. ببر، که نماد شجاعت و نترسی است، جهشی بزرگ انجام میدهد که حرکت جسورانه برند گلکسی را در دهههای گذشته نشان میدهد. پیشرفتهایی که جهان را تغییر داده است. یکی از نوآوریهای مهم تلفن همراه Tiger قابلیت دید در شب قدرتمندش است که به قابلیتهای پیشرفته Nightography سری جدید Galaxy مرتبط است.برای دیدن این ویدیو تبلیغاتی روی اینجا کلیک کنیدwww.adsoftheworld.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد