با مشارکت آژانس تبلیغاتی «We Are Social»، سامسونگ کمپین «حس صدا»، را به منظور انگیزه دادن به مخاطبان باهوش نسل z و درخشش هنرمند معروف دنیای موسیقی، Yaeji ، راه اندازی کرد.فیلم تبلیغاتی «تعادل صدا»، محصول آژانس خلاقیت اجتماعی «We Are Social» استرالیا، به اظهارات Yaeji در مورد کیفیت بالای صدای هدفون «Galaxy Buds2 Pro» میپردازد.Yaeji به خاطر سبک منحصر به فرد و توانایی زیاد خود در زمینه ترکیب هماهنگ صداها و سبکهای مختلف موسیقی با هم، در دنیای موسیقی شناخته شده است. هدف از طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی فوق برقراری یک نوع ارتباط واقعی با علاقمندان به موسیقی و نمایش رشد خلاقیت در او به واسطه کیفیت بالای هدفون جدید برند خواهد بود.پلتفرم خلاقانه «حس صدا» قبلا نیز از حضور پر رنگ نمادهای صنعت موسیقی از قبیل «تونی مازراتی» نیز بهره برده است.www.adsoftheworld.comبرای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد