بر خلاف تبلیغات سه بعدی رنگارنگی که عطر واقعی قهوه داغ از آنها به مشام رسیده یا مینی هتلهایی که به زنبورها خدمت رسانی میکنند، این بار بیلبورد تبلیغاتی تعاملی برند مک دونالد به دلیل سادگی خاص خود، از بقیه متمایز شده اما این موضوع نیز قابل تقدیر است که غول فست غود بر روی اقدام فوق شرط بسته و سرمایه گذاری میکند.
به مناسبت فرا رسیدن بیست و یکمین سالگرد ورود بستنی «McFlurry» به منوهای رستورانهای مک دونالد انگلستان، این برند یک بیلبورد تعاملی را در منطقه «South Bank» لندن نصب کرده که به طور رایگان به مردم بستنی ارائه میدهد. در ادامه رهگذران در حیاط زیر پل «هانگرفورد» میتوانند تا ۲۲ آگوست از این خدمات بهرمند شوند. بستنیهای McFlurry همراه با بیسکویتهای Oreo در قالب بیلبورد به افراد هدیه داده میشوند.
بر روی این بیلبورد که به وسیله آژانس تبلیغاتی Leo Burnett لندن طراحی و اجرا شده، این جمله حک گردیده است: «آیا فرصتی برای لذت بردن دارید؟» به این ترتیب رهگذران تشویق میشوند تا از سرعت خود کم کرده و در میان انبوهی از فشارهای زندگی از لذت یک سری شادیهای کوچک بهرمند گردند.
به گفته مارک الوود، مدیر خلاقیت اجرایی Leo Burnett، مک دونالد همیشه سخاوتمند بوده و این بار نیز تبلیغات به شیوههای سنتی تر و غیر منتظره تر را زنده کرده است.