یونیلور با همکاری آژانس تبلیغاتی «مولن لو» تصمیم گرفته تا چالشهای بزرگی را که پس از کرونا برای مردان امروزی به وجود آورده حل کند. اخیرا شامپو مردانه کلیر جدید به بازار عرضه شده تا ضمن از بین بردن شوره سر، عرق و میکروبهای مختلف، تعریف جدیدی از تمیزی را ارائه دهد. در فیلم تبلیغاتی جدید کلیر، هدف نشان دادن این موضوع است که شامپو جدیدبرند دنیای تمیزی را میسازد که هرگز قابل مقایسه با قبل نیست. کمپین تبلیغاتی حرفه ای جدید کلیر در اندونزی، سنگاپور و ویتنام اجرا و راه اندازی شد.
www.adsoftheworld.com