فروش ویژه کالاها و مایحتاج مشتریان در سه روز پایانی آذرماه در چله بازار فروشگاه های زنجیره ای رفاه با هدف افزایش قدرت خرید مخاطبانش برپا می شود.
این روزها به مناسبت فرارسیدن یلدا بلندترین شب سال که ایرانیان ازباستان به دلایلی که ریشه درفرهنگ وشکل زندگی مردم این سرزمین دارد ،آن را گرامی داشتند ، کمپین های مختلفی توسط برندها و شرکت های تولیدی و تجاری اجرا شده است.
فروشگاه ها و مراکز تجاری و خدماتی در این ایام پیشنهادهای ویژه ای برای مخاطبانشان درنظر گرفته و از راه های مختلف نسبت به اطلاع رسانی اقدام کرده اند، فروشگاه رفاه “کمپین بزرگ چله بازار” را اجرا کرده است، مدیرمارکتینگ این مجموعه درگفتگو با ام بی ای نیوز، خبر از برپایی فروش ویژه انواع کالا و اقلام مورد نیاز خانوارها در ایام منتهی به شب یلدا داده و می گوید: در این ایام که سه روز پایانی آذرماه است، بیشتر کالاها با قیمت خریدهای قبل به فروش می رسد که در این شرایط حتی بیش از تخفیف های دوره ای کالاهایی که قبلاً افزایش قیمت داشتند، قابل عرضه می باشند.
وی افزود: در مورد برخی کالاهای اساسی و مختص شب یلدا نظیر میوه به خصوص انار و آجیل و انواع شیرینی جات، تدابیری اندیشیده شده که مشتریان بتوانند آنها را تهیه کنند، که راهکار حذف واسطه ها بوده به عنوان نمونه در موضوع انواع میوه فروشگاه بدون واسطه اقدام به تهیه میوه جات کرده که قیمت آن حتی از میادین میوه و تره بار نیز پایین تر است، یا در مورد آجیل نیز اقدام به تهیه نوعی آجیل مخلوط مرغوب شده که لوکس نیست اما قیمت مناسبتری داشته و امکان خرید آن برای مشتریان با شرایط اقتصادی مختلف فراهم است.
مدیرمارکتینگ فروشگاه رفاه در مورد ویژه برنامه هایی که به مناسبت شب یلدا در برخی شعبه های این فروشگاه برپا می شود توصیح داد: مراسم و مسابقه مشاعره و اجرای موسیقی با حضور گروه های ویژه مراسم خاص یلدایی را درکنار خرید برای مشتریان تدارک دیده شده است.