به این دلیل که مرغ سوخاریهای به فروش رفته در شعب مختلف رستوران فست فود زنجیره ای «Popeyes» هر روز با دست پخته و سرو میشوند، مرغهای سوخاری این رستوران به یکی از ترد ترین مرغهای سوخاری موجود در بازار تبدیل شده اند.آژانس تبلیغاتی «GUT» میامی به سفارش این برند آگهیهای تبلیغاتی چاپی جدیدی را طراحی کرد تا به سرعت دل و دین را از افرادی که ممکن است مرغهای سوخاری «Popeyes» را امتحان نکرده و طعم عالی آنها را نچشیده باشند، برباید. Popeyes جلوی افرادی که قبلا تجربه خوردن این مرغهای سوخاری خوشمزه را نداشته اند گرفته و بروشورهایی را به آنها میدهد تا بتوانند تردی و خوش خوراکی این مرغهای سوخاری را به شخصه تجربه کنند.هر کدام از این آگهیهای تبلیغاتی چاپی از خوانندگان میخواهد تا آن را در دست مچاله کنند. صدای مچاله شدن کاغذی تداعی گر خرد شدن مرغ سوخاری ترد و خوش طعم Popeyes در دهان است. به این ترتیب میل به خوردن این مرغهای سوخاری ترد و خوشمزه در دل مخاطبان به وجود میآید.برای دیدن ویدیو روی اینجا کلیک کنیدwww.lbbonline.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد