هر سال عصر کریسمس تعدادی بی شمار را می توان یافت که باید سر کار باشند. آن ها فرصت جشن گرفتن با خانواده را از دست می دهند. شرکت سفارش آنلاین غذای Uber Eats با همکاری کوکاکولا اروپا قصد دارند که در این شرایط به مردم کمک کنند.
بنابراین حاصل مشارکت فوق ارائه یک پیشنهاد منحصر به فرد است که از این طریق امکان ارسال غذا های خانگی و یک بطری کوکاکولا به نام خود شخص به عزیزانی که نمی توانند در هیجان عصر کریسمس با خانواده اشان شریک شوند، به وجود می آید. با هدف تبلیغ این اقدام، آژانس “Romance” در پاریس فیلمی پیرامون یک نگهبان ساختمان در شب ساخته که در حال وفق دادن خود با کار طولانی شبانه است.
مشتری: همکاری Uber Eats با کوکا کولا
آژانس تبلیغاتی: Romance
شرکت فیلمسازی: Stink
کشور: فرانسه
دست اندرکاران
کارگردان: جولین گتا
مدیر خلاقیت: الکساندر هروی
مدیر هنری: وینسنت برسود
نویسنده: ویرجیله لسال
تهیه کننده شرکت فیلمسازی: مارین گارنیر
رئیس امور مشتریان: سارا هولگادو
رئیس استراتژی: رومین روکس
رئیس بازرگانی: سباستین دی میلویل
مدیر ارشد دیجیتال: گرگور شینشال
دستیار مدیر دیجیتال: پاسکال وگ
Uber Eats
رئیس بازاریابی: متیو مور
مدیر بازاریابی: آن برندفورد گریفیت
مشارکت های بازاریابی برند: والری پونز
www.bestadsontv.com