ام بی ای نیوز: «میروم هلسینکی» در حال راه اندازی یک برند کاملا جدید به نام «Creative Essence» است. این برند با هدف خلق یک کمپین استخدام منحصر به فرد در قالب استراتژی کشف استعداد دست به این حرکت می زند. کمپین استخدامی در راستای دستیابی به افراد خلاق در صنعت تبلیغات و دیزاین از همه جای جهان به سبکی غیر متعارف راه اندازی می شود.«Creative Essence» نام عطری سفارشی در بر گیرنده یک ماده تشکیل دهنده اصلی است: عرق انسان. (بله. شما درست متوجه شدید – آن ها واقعا عرقشان را داخل آن می ریزند).و این که چرا یک برند جدید راه انداخته شده است؟«Mirum Helsinki» نام یک آژانس تجربی است که برند ها و کسب و کار ها را از طریق تجربه های دیجیتال، فیزیکی و اجتماعی می سازد. خلق یک نوع جوهر و اسانس مستلزم وجود استعداد های چند رشته ای از همه زمینه های آژانس بود. ایده انجام این کار خود یک مورد تجربی به یاد مادندنی است که افراد را به یک سفر برند حسی دعوت می کند.Creative Essence به عنوان ترکیبی منحصر به فرد از کنجکاوی، اشتیاق و عرق انسان با مواد تشکیل دهنده نشات گرفته از مناطق اسکاندیناوی و دیزاین این منطقه مخلوط شده است. ترکیب فوق در حالی یک جشن واقعی از تنوع، جاه طلبی و فرهنگ Mirum Helsinki به حساب می آید که هر کارمند با اهدای قطره ای از عرق خود به امید «اغوا» همکاران جدید برند، در این پروژه شرکت کرده است.ساده ترین راه برای کسب تجربه آشنایی با essence آپلود کردن پورتفولیوی خود در وبسایت کمپین است. دریافت یک نمونه از Creative Essence های موجود به تعداد محدود یک دعوت نامه رسمی برای ملاقات با کارمندان Mirum Helsinki به حساب می آید.
مترجم: مرضیه فروتنwww.thedrum.com