خبر

فاز دیجیتال کمپین بهار الماس اجرایی شد

کمپین بهار الماس در فاز دیجیتال طراحی و اجرا شد. این کمپین با تولید محتوای اینستاگرام بر اساس ایده کمپین، شروع و با چالش‌های اینستاگرامی و دعوت به مشارکت مخاطبان ادامه پیدا کرد. در این کمپین اینفلوئنسرهای سرآشپز نقش موثری در ایجاد آگاهی نسبت به محصول و ویژگی اصلی روغن بهار الماس آن بر عهده داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا