خبر

فانتا و هالووین در دوران کرونا

به عنوان یک برند با هویت برجسته و جسور، فانتا از زمان های قدیم در هالووین فعال بوده است اما در شرایط فعلی که به علت همه گیری کووید-۱۹ لزوم حفظ فاصله فیزیکی احساس می شود، اجرای سنت دیرینه شعبده بازی، تردستی، برگزاری یک مهمانی یا فقط رویدادی خاص در دنیای واقعی سخت می نماید. در نتیجه هالووین امسال، فانتا از بسته بندی نارنجی متمایز محصولات خود برای انتقال یک پیام هالووینی شاد، شبح وار و مناسب استفاده می کند. به این ترتیب که درب های نارنجی رنگ بطری های فانتا با دهانی باز یادآور کدو های نمادین هالووین هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا