این کمپبن صلیب سرخ ایرلند عمدا با media placement (قرار دادن رسانه ها) مشتمل بر رسانه های مطبوعاتی، فضای باز و آنلاین، در راستای تاکید بر روی فضای داخل خانه ها و ساختمان ها و بهره برداری بهتر از آن، از فضای خالی موجود در رسانه ها استفاده بد می کند. هدف انتقال این پیام است که اگر شما فضایی دارید که می توانید برای استفاده بهتر، آن را مورد بهره برداری قرار دهید، آن را به یک پناهنده سوری امانت دهید. در نهایت آن فضای خالی می تواند به تغییر شرایط بد زندگی یک پناهنده منجر شود.
شاخه: امور خیریه
مشتری: صلیب سرخ ایرلند
آژانس تبلیغاتی: Havas دوبلین
کشور: ایرلند
دست اندرکاران
مدیر خلاقیت: گری بویلان، آدریان فیتز-سیمون
مدیر هنری: زو هیگینز
رئیس امور مشتریان: ایفه سرجن
مدیر ارشد امور مشتریان: ایسلینگ مولینز
مشتری: مری فلان
www.bestadsontv.com